آرام پیشتاز مسابقات قهرمانی زیر 23 سال و کایاک انفرادی و دونفره جوانان جهان به فینال B


ساعت: 21:27
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894446

در آب های آرام مسابقات زیر 23 سال و جوانان جهان در مجارستان، کایاک یک نفره و دو نفره به فینال B راه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دومین روز از مسابقات قهرمانی جوانان زیر 23 سال و جوانان جهان در آب های آرام مجارستان، قایقرانان ایرانی به فینال راه یافتند.

در ادامه مسابقات آبهای آرام زیر ۲۳ سال و مسابقات قهرمانی جوانان جهان در شهر سگد مجارستان، الناز شفایان و کایاک دو نفره به فینال B راه یافتند.

در ادامه رقابت نمایندگان کشورمان الناز شفیان در دور مقدماتی کایاک 1000 متر تک نفره بانوان زیر 23 سال به مصاف رقبایانی رفت که در این مسابقات شفیان با رقبایانی از اسلواکی، اسپانیا، آمریکا، رومانی روبرو شد. ، قزاقستان و کانادا و با زمان 4:08:28 دقیقه سوم شد و راهی نیمه نهایی شد. در این مسابقات قایقرانان اسلواکی و قزاقستانی به ترتیب اول و دوم هستند.

شفیان در مرحله نیمه نهایی کایاک 1000 متر تک نفره زیر 23 سال بانوان با رقیبی از نروژ، پرتغال، آلمان، استرالیا، بلژیک، اسپانیا، رومانی، اوکراین و لتونی روبرو شد و با زمان 4:14.17 دقیقه هفتم شد. B نهایی. در این مسابقه پاروزنانی از نروژ، آلمان و استرالیا به ترتیب اول تا سوم هستند.

در ادامه این رقابت ها الناز شفیعان و تانیا کارگرپور در مرحله مقدماتی کایاک دونفره 500 متر زیر 23 سال بانوان به مصاف حریفان خود رفتند. شفیعان و کارگرپور در این رقابت ها با رقبایی از مجارستان، پرتغال، قزاقستان، ژاپن، نیوزلند، آفریقای جنوبی، آمریکا و سوئد روبرو شدند و با زمان 1:45:58 دقیقه دوم شدند و راهی نیمه نهایی شدند. در این رقابت قایقرانانی از مجارستان و پرتغال به ترتیب اول تا سوم هستند. نمایندگان کشورمان در مرحله نیمه نهایی این مسابقه با رقبایی از قزاقستان، صربستان، لتونی، ایتالیا، چک، اسلوونی و نیوزلند روبرو شدند و با زمان 1:49:52 دقیقه هفتم شدند و راهی فینال شدند. ب- در این مسابقات قایقرانانی از ایتالیا، چک و اسلوونی به ترتیب اول تا سوم شدند.

این مسابقات فردا با فینال A و B سه رشته دیگر برای قایقرانان کشورمان ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید