برگزاری مسابقات قایقرانی دانش آموزان کشور در رشته کانو و کایاک 200 متر / بعد از مسابقات المپیک تبریز در 3 رشته


ساعت: 12:07
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885318

در ادامه مسابقات دانش آموزی آبهای آرام و انتخابی تیم ملی بانوان، 200 نفر برتر مرد مشخص شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسابقات روئینگ بدون آب قهرمانی و انتخابی تیم ملی بانوان با همکاری فدراسیون روئینگ دانشگاه و دانشگاه آزاد اسلامی در دریاچه آزادی آغاز شد.

در این مسابقات ورزشکارانی از دانشگاه های گیلان، آزاد تهران غرب، الزهرا، آزاد کرمانشاه، علوم پزشکی آزاد، رسام، شریعتی، پیام نور، آزاد تهران مرکزی و امام خمینی(ره) حضور دارند.

در فینال 200 متر امدادی مختلط انفرادی، مائده شورگشتی از رسام با زمان 49.94 ثانیه، زهرا مطهر از دانشگاه آزاد تهران غرب با زمان 53.30 ثانیه و زهرا اصلانی از دانشگاه شریعتی با زمان 56.05 ثانیه مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در 200 متر کایاک تک نفره ابتدا دور مقدماتی برگزار شد. در مرحله مقدماتی گروه اول تانیا کارگرپور از دانشگاه گیلان، کیانا کمال زاده از دانشگاه الزهرا و ساجده تاتلری از دانشگاه امام خمینی (ره) و در گروه دوم سما یاسمی از دانشگاه آزاد تهران غرب، پهیده پهلوان زاده از پیام نور و تنه ترنگ. از دانشگاه آزاد تهران مرکزی اول تا سوم شدند و در مرحله نیمه نهایی ساقی خاقانی از پیام نور، ساغر خاقانی از پیام نور و تنه ترنگ از دانشگاه آزاد تهران مرکزی در رتبه های برتر قرار گرفتند.

در فینال اسکال 200 متر، کیانا کمال زاده از دانشگاه الزهرا با زمان 45.98 ثانیه، سما یاسمی از دانشگاه آزاد تهران غرب با زمان 47.08 ثانیه و تانیا کارگرپور از دانشگاه گیلان با زمان 47.42 ثانیه اول شدند. به مقام سوم رسید.

در پایان این مسابقات مراسم اهدای مدال با حضور علیرضا سهرابیان رئیس و امیرعباس لشگری مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مسابقات آقایان فردا برگزار می شود.

همچنین در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال تیم های شهید چمران اهواز، اصفهان، افسری امام حسن (ع) و شهید رجایی با غلبه بر حریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه ابتدا تیم های دانشگاه های شهید رجایی و اصفهان به مصاف یکدیگر می روند سپس دو تیم دانشگاه شهید چمران اهواز و افسری امام حسن (ع) به مصاف یکدیگر می روند.

در مسابقات والیبال 8 تیم به ترتیب به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند، تیم دانشگاه تبریز با صنعت امیر کبیر، تیم پیام نور گیلان با موسسه عام المنفعه امام رضا(ع)، تیم تهران با موسسه عام المنفعه آذربادگان، ولیعصر رفسنجان. تیم غیرانتفاعی زند شیراز برای تعیین تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی به رقابت می پردازد.

در رقابت های بسکتبال تیم های دانشگاه شهید بهشتی به مصاف هرمزگان، پیام نور شهرکرد با مازندران، تهران با شیراز و دیدار فینال بین تیم های فردوسی مشهد و میزبان مسابقات برگزار می شود. ، تبریز.

لازم به ذکر است پذیرش تیم های دو و میدانی، شنا، کاراته، کشتی آزاد و تیم های تکمیلی امروز انجام می شود.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی مردان به میزبانی دانشگاه تبریز تا ۱۴ مردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید