مسابقات جهانی تنیس زیر 16 سال تیم های تنیس دختران و پسران از سد حریفان خود گذشتند


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810823

تیم های ملی زیر 16 سال ایران نیز در دومین روز از رقابت های مقدماتی جام جهانی پیروز شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ سومین روز رقابت های مقدماتی جهانی با پیروزی نمایندگان کشورمان مقابل تیم های مغولستان و مالدیو همراه بود.

در اولین دیدار رده سنی پسران تیم ایران به مصاف مغولستان رفتند و در اولین بازی انفرادی سام پازوکی از ایران با نتیجه (0-6 و 0-6) حریف آسیایی خود را شکست داد و در در مسابقه دوم امیرعلی قوام این کار را تکرار کرد. نتیجه از سد تنیسور مغولستانی عبور کرد.

در بخش تیمی نیز نمایندگان کشورمان با نتیجه کسری رحمانی و سام پازوکی با نتیجه (2-6 و 1-6) از سد مغولستان گذشتند تا این دیدار با نتیجه 3 بر یک به پایان برسد. : 0 به نفع ایران.

در تیم دختران نیز تیم ایران به مصاف مالدیو رفت. در قسمت انفرادی مهرانه ظهوریان با نتایج 2-6 و 1-6 حریف را شکست داد و ماندگار فرزامی با نتایج 0-6 و 6-6 نایارا علی را شکست داد.

در دونفره تیم ماندگار فرزامی و نیلی عطفی ایران با نتیجه (0-6 و 2-6) حریفان خود را شکست دادند تا این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود ایران به پایان برسد.

به این ترتیب تیم های ملی کشورمان در دومین روز از رقابت های مقدماتی جهانی قهرمان شدند.

ماندگار فرزامی، نیلی عطفی و مهرانه زوریان مربیان مونا نوریان و تیم پسران متشکل از کسری رحمانی، امیرعلی قوام و وسام پاروکی مربی تونی آندرویچ نماینده کشورمان در این دوره رقابتی هستند.

نمایندگانی از 26 کشور در بخش پسران و نمایندگان 20 کشور در بخش دختران حضور دارند و از 2 تا 7 مارس در کلمبو دیدار خواهند کرد تا جواز حضور در مسابقات مقدماتی آسیا را کسب کنند.

عباس هیلتاش به عنوان مدیر فنی و هومن سابوتی سرپرست تیم های اعزامی به این مسابقات خواهند بود.

مسابقات مقدماتی جهانی در بخش پسران به نام جام دیویس و بخش دختران به نام جام بیلی جین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید