دیدار انتخابی تنیس جهان پسران 16 ساله با حریفان خود / آماده سازی تیم های 14 ساله برای مسابقه


ساعت: 14:31
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1820995

تیم ملی پسران ایران ظهر امروز با تساوی حریفان خود در مسابقات جهانی را شناخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میزبان رقابت های جهانی زیر 16 سال (دیویس کاپ) از فردا هند خواهد بود و نمایندگان کشورمان فردا رقابت های خود را با شناخت حریفان آغاز می کنند.

پس از تساوی تیم ایران در گروه ب همگروه با مالزی، سوریه و سنگاپور. در گروه آ تیم هایی از استرالیا، اندونزی، پاکستان و هند در این گروه حضور دارند درجه سانتیگراد تیم های قزاقستان، سریلانکا، ویتنام و تایلند در این گروه حضور دارند ه تیم های ژاپن، ازبکستان، کره جنوبی و هنگ کنگ در رده بندی قرار گرفتند.

تیم های فعلی روز دوشنبه 21 فروردین به مصاف حریفان خود می روند و نمایندگان کشورمان در اولین دیدار مرحله گروهی به مصاف مالزی خواهند رفت.

تیم ملی جوانان زیر 16 سال ایران با ترکیب کسری رحمانی، امیرعلی قوام و سام پازوکی به مربیگری انوشا شاهگلی در این رقابت ها حضور دارد.

مسابقات تنیس زیر 16 سال دیویس کاپ از 12 تا 16 آوریل در دهلی نو برگزار می شود.

فرشاد صفتی سرپرستی تیم اعزامی را بر عهده دارد.


* آماده سازی تیم های تا 14 سال برای شرکت در مسابقات انتخابی جهانی

تیم های تنیس تا 14 سال کشورمان تمرینات خود را برای حضور در مسابقات انتخابی جهانی در زمین های تنیس راه آهن دنبال می کنند.

برای دختران تنیس، یاسمن یزدانی از اصفهان، فردخت علیمی از قزوین و صبا هیرمنش از البرز مربیان ندا دیبای و پسران با مانی کاردان از مالزی، مانی ملا عسگری از تهران و رادین فهیمی از البرز مربیان فردی هستند.

تیم های دختر کشورمان 27 فروردین ماه تهران را به مقصد هند ترک می کنند و از 29 تا 2 اردیبهشت به مصاف حریفان خود می روند.

تیم تنیس پسران ایران نیز تمرینات خود را تا هفته آینده ادامه خواهد داد و پس از آن از سوم اردیبهشت ماه راهی هندوستان خواهد شد.

مسابقات مقدماتی جام جهانی زیر 14 سال از 5 تا 9 می در دهلی نو برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید