قهرمانی تنیس زیر 12 سال آسیا دختران مالزی را شکست دادند و پسران اردن را شکست دادند

ساعت: 17:37
تاریخ انتشار: 14/04/09
کد خبر: 1787267

تنیس ایران در آستانه بهترین نتیجه سال های اخیر قرار دارد

با برتری تیم های ملی تنیس دختران و پسران ایران مقابل اردن و مالزی در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی زیر 12 سال آسیا در قزاقستان، ایران در آستانه بهترین عنوان سال های اخیر قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ و به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، چهارمین روز مسابقات تنیس قهرمانی زیر 12 سال آسیا با برتری تیم های دختر و پسر کشورمان بر حریفان همراه بود.

در ادامه این رقابت ها و در روز چهارم تیم دختران ایران به مصاف مالزی و پسران به مصاف اردن رفتند.

در اولین بازی انفرادی دختران، تیم دختران فردخت علیمی با نتیجه (6-7 و 3-6) به مصاف حریف خود رفت و در دومین مسابقه انفرادی صبا هیرمانس با نتیجه (1-1) به مصاف حریف خود رفت. 6 و 3-6) دومین برد ایران را به دست آورد. دو نفره غزل رضازاده و فردخت علیمی با نتیجه 1-6 و 3-6 تیم مالزی را شکست دادند.

در بازی تیمی پسران کیارش صادقی در اولین دیدار انفرادی با نتایج ۲ بر ۶ و ۲ بر ۶ مقابل حریف خود پیروز شد و فربد ایمانی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب امیر جابر شد.

تیم ایران در بازی دونفره با ترکیب کیارش صادقی و فربد ایمانی (3-6 و 1-6) از سد حریف خود گذشت تا بازی با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به پایان برسد.

بدین ترتیب نمایندگان کشورمان دیدارهای روز چهارم را با پیروزی به پایان رساندند و فردا برای کسب عناوین پنجم و ششم به میدان خواهند رفت.

کسب عناوین پنجم یا ششم بهترین نتیجه برای تیم های تنیس ایران در تاریخ مسابقات قهرمانی زیر 12 سال آسیا خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید