تور جهانی تنیس قهرمانی دو نفره به یونس طالاور رسید و نماینده فرانسه / فرزامی و چراغی برای قهرمانی دختران رقابت می کنند

زمان: 18:06
منتشر شده در: 1400/07/23
کد خبر: 1776306

فینال دو نفره مسابقات تنیس زیر 18 سال پسران با معرفی برترین تیم ها برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: پنجمین روز از جدول اصلی رقابتهای تور جهانی زیر 18 سال در باشگاه تنیس استقلال آپت برگزار شد و در نهایت تیم های برتر مشخص شدند.

با آخرین مسابقه تیم آرتیوم دورفیو از فرانسه-یونس یونس طالار از ایران با نتیجه (1-6 ، 7-5-7) مقابل امیرعلی گوام و سامان رضاییان از ایران به پیروزی رسید و قهرمان شد و تیم ایران در رتبه دوم باقی ماند

همچنین با برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی بخش دختران ، Darsa раeragi با نتیجه (5-7 و 4-6) از سد قره باغ ترکیه عبور کرد و به عنوان اولین فینالیست معرفی شد.

در بخش پسران ، لوران یوری مجارستانی با پیروزی بر یک تنیسور فرانسوی به عنوان فینالیست انتخاب شد و در دیگر دیدار این مرحله ، اوسی باسی از ترکیه با برتری 2-0 مقابل کنستانتین کروگر از دانمارک و به فینال رسید

فینال دو نفره دختران و بازی انفرادی دختران بین فاطمه سادات زنجانی و ماندگار فرزامی برگزار می شود. در پایان ، تنیسورهای راه یافته به فینال با برگزاری مسابقات بخش نیمه نهایی برای دختران نمایندگی شدند.

در اولین مسابقه نیمه نهایی بخش انفرادی ، درسا چراغی با نتیجه (5-7 و 4-6) از سد قره باغ ترکیه عبور کرد و به عنوان اولین فینالیست معرفی شد.

در مسابقه دوم فرزامی با نتیجه 6 بر 4 ، یک بر 6 و 5 بر 7 مقابل فاطمه سادات زنجانی به برتری رسید و راهی فینال شد.

بنابراین فردا ، در آخرین روز و در فینال دختران ، ماندگار فرزامی و درسا چراغی با یکدیگر به رقابت می پردازند و در پسران نمایندگان لهستان و ترکیه به مصاف هم می روند.

در جدول اصلی بازیکنان تنیس از ایران ، ترکیه ، فرانسه ، مجارستان ، دانمارک و آذربایجان و در بخش دختران تنیسورهای ایران ، ترکیه و هند حضور دارند.

این مسابقات از 8 اکتبر با مسابقات ٤٤ دختر و پسر آغاز شد و تا 15 اکتبر 2014 در باشگاه استقلال (آپت) تهران ادامه خواهد داشت.

داور این دوره از مسابقات سینا ابراهیمیان ، داور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری به عنوان مدیر مسابقات حضور دارد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید