تیم‌های خاص برای جام ملت‌های آسیا 2023 / بحرین از میزبانی مسابقات فوتبال زیر 17 سال آسیا انصراف داد.


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۹
کد خبر: 1877016

اسامی 24 تیم راه یافته به جام ملت های فوتبال آسیا در سال 2023 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های ملی فوتبال سوریه، استرالیا، ایران، عربستان سعودی، قطر، ژاپن، امارات، کره جنوبی، اردن، فلسطین، ازبکستان، هند، بحرین، تاجیکستان به همراه تیم های عمان، عراق، چین، ویتنام، لبنان، اندونزی، مالزی، قرقیزستان، تایلند و هنگ کنگ (دومین تیم های برتر گروه) به جام ملت های آسیا در سال 2023 راه یافتند.

پیش از این قرار بود جام ملت های آسیا در سال 2023 میزبان چین باشد، اما به دلیل مشکلات قلبی چین از میزبانی این مسابقات انصراف داد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به اعضای فدراسیون اجازه داد تا برای میزبانی این مسابقات تا پایان سال جاری درخواست دهند.


* بحرین میزبانی مسابقات فوتبال زیر 17 سال آسیا را لغو کرد

فدراسیون فوتبال بحرین با ارسال نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا، میزبانی جام فوتبال زیر 17 سال آسیا در سال 2023 را لغو کرد.

داتو ویندزور ایان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به تیم‌های حاضر در جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا در سال 2023، از خروج فدراسیون فوتبال بحرین به دلیل شرایط استثنایی به دلیل شیوع این بیماری خبر داد.

وی خطاب به تیم های شرکت کننده در این مسابقات گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای تعیین میزبان جدید از بین تیم های واجد شرایط مسابقات تلاش خواهد کرد و در زمان مناسب به تیم های شرکت کننده اطلاع رسانی خواهد کرد.

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که روند قرعه کشی و مسابقات بدون تغییر باقی می ماند و نتایج قرعه کشی مرحله مقدماتی در 24 می 2022 با توجه به خروج بحرین از این تیم گرفته شده است. . تمامی مسابقاتی که بحرین در مرحله مقدماتی شرکت می کند، طبق قوانین، دوستانه تلقی نمی شوند.

همچنین 5 تیم دوم اول از تمامی گروه ها که به فینال راه یافته اند به همراه 11 تیم برنده در گروه ها در مجموع در 16 تیم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید