والیبال جام ملت های آسیا؛ پیروزی تیم بزرگسالان بحرین بر تیم جوانان ایران


ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889137

تیم والیبال جوانان ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا مقابل بحرین شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دور برگشت مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا امروز (پنجشنبه 29 مرداد) با دیدار تیم های ایران و بحرین در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم که برای کسب تجربه در این مسابقات شرکت کرده بودند در این دیدار 3 بر یک مغلوب حریف شدند.

ملی پوشان جوان ایران در ست سوم این دیدار با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 18 امتیاز بازی را به بزرگتر و با تجربه خود واگذار کردند. مخالفان

تیم ایران در ست اول مسابقه را با ترکیب عرشیا به نژاد، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری، پوریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد.

بحرینی ها از ابتدای ست با سرویس ها و دفاع خوب ابتکار عمل را از بازیکنان جوان ایران گرفتند. مومنی مقدم در ادامه چندین تعویض برای تغییر نتیجه انجام داد اما بحرینی های باتجربه به بازی خوب و باکیفیت خود تا پایان ست ادامه دادند که این ست با نتیجه 25 بر 16 به سود بحرین به پایان رسید.

در ابتدای ست دوم دو تیم ایران و بحرین به هم نزدیک و مساوی بودند اما از نقطه 6 به بعد بحرینی ها روی سرویس و دفاع و همچنین پخش خوب توپ سرور این تیم در طول تور تکیه کردند. ، فاصله را به عدد 6 کاهش داد و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 19 به سود بحرین به پایان رسید.

جوانان ایران در ست سوم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و با پاس های عالی عرشیا به نژاد، دفاع توری یوسف کاظمی و بدلکاری های سنگین گلزاده با اعتماد به نفس بیشتر و تمرکز بالا توانستند بحرین را با نتیجه 25 بر 22 شکست دهند. با روحیه بالا در ست چهارم به مصاف بحرین خواهند رفت.

این دیدار در ست چهارم با برتری ایران آغاز شد اما در ست بعدی این بحرینی ها بودند که با سرویس خوب و دفاع توری 25 بر 18 جوانان ایران را شکست دادند تا در نهایت این دیدار 3 بر یک در به نفع بحرین

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (جمعه 31 مرداد) به مصاف تیم چین می رود و در صورت پیروزی مقابل این تیم شانس حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید