من از پیروزی مقابل ابولادزه مطمئن بودم / با پیروزی یزدانی مقابل تیلور گریه کردیم!

زمان: 16:38
منتشر شده در: 24/07/1400
کد خبر: 1776583

قهرمان کشتی جهان گفت: بسیاری از ما با پیروزی حسن یزدانی گریه کردیم ، تیلور به سدی برای مبارزه ایران تبدیل شده بود و پیروزی یزدانی بسیار چسبنده بود و به ما انگیزه زیادی می داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میثم دهلانی ، برنده عنوان قهرمانی کشتی فرنگی جهان در مورد نایب قهرمانی تیم ملی کشتی گفت: وزن طبیعی من 65 کیلوگرم است و برای هر مسابقه 2 تا 3 کیلوگرم وزن کم می کنم. در جام جهانی نورسلطان نیز شرکت کردم و متأسفانه پنجم شدم. یک ماه بعد در مسابقه امیدهای جهانی شرکت کردم و موفق به کسب طلا شدم. سپس در جام تاج و تخت در شیراز جنگیدم و در آنجا نفر اول شدم. یک ماه بعد به بازیهای آسیایی هند رفتم و سوم شدم. سپس تاج آمد و اردوهای تیم ملی به مدت شش ماه بسته شد و جام های جهانی لغو شد.

وی با اشاره به این که دوران آموزش تاج را در شیراز دنبال می کرد ، گفت: به مدت 6 ماه در شیراز با کمک هیئت کشتی و شهرداری سالن ورزشی دریافت کردم و تمرین کردم. بعد از شروع لیگ دوباره به اردو برگشتیم و من یک سال و نیم در اردوها بودم و 16 مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم. با اوج آمادگی ، به دنیای نروژی رفتم.

دهلانی درباره مربیانی که مهمترین نقش را در کار او ایفا کردند گفت: در سن 10 سالگی من در دستغیب زیر نظر اصغر کشاورز شروع به مبارزه کردم و اکنون با آقایان حسینی ، محب تاش و نوروز تمرین می کنم.

قهرمان شیرازی با اذعان به برنامه های خود در آینده گفت: “مدتهاست گفته می شود که برگزاری یک قهرمانی سخت تر از قهرمانی است. مردم انتظارات زیادی از ما دارند و من باید تمام تلاش خود را برای کسب دوباره مدال طلا انجام دهم.” علیرضا دبیر ، که با ما صحبت کرد ، همچنین گفت وقتی قهرمان جهان می شوید ، در مسابقه بعدی حریفان در شروع مبارزه پشت سر شما قرار می گیرند و شما با سهولت بیشتری مدال دوم و سوم را کسب خواهید کرد. من همچنین برای کسب مدال های بیشتر تلاش می کنم.

دهلانی با بیان اینکه پیروزی حسن یزدانی بر دیوید تیلور چقدر بر روحیه کارگران فرانسوی قبل از اخراج تأثیر گذاشت ، گفت: شبی که به نروژ اعزام شدیم ، در خانه در حال نبرد بودیم و حسن آقا را با تیلور دیدیم. بسیاری از ما با پیروزی حسن یزدانی گریه کردیم ، تیلور به سدی برای مبارزه ایران تبدیل شده بود و پیروزی یزدانی بسیار چسبنده بود و به ما انگیزه زیادی می داد. شاهکار فریلنسرها در نروژ به ما امید داد که به نتیجه درخشانی برسیم ، که خدا را شکر ما بهتر از فریلنسرها انجام دادیم. تبریک به پیمان درستکار که در مدت کوتاهی تیم بسیار قدرتمندی را آماده کرد.

قهرمان کشتی جهان بر مبارزه خود با ابولادزه گرجستانی در برنامه دایره طلایی تأکید می کند: من 100 sure مطمئن بودم که آن را برنده می شوم ، روی پای خود بسیار قوی هستم و امتیازات پایینی می دهم ، اما برعکس ، هر دو امتیاز خوب را کسب می کنم و امتیاز از دست داد من قبلاً با او جنگیده بودم و می دانستم که می توانم برنده شوم. متأسفانه ، اشتباه من باعث شد 4 امتیاز از دست بدهم ، اما موفق شدم جبران کنم.

او در پایان با تشکر از همشهریان و خانواده اش گفت: “من در مورد لیگ با کسی صحبت نکردم ، در آن مدت تحت فشار زیادی بودم و باید بهبود پیدا کنم.” شاید در بازی برگشت یا فینال لیگ بجنگم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید