ستاره پرسپولیس: مطمئن بودم پیشنهاد استقلال را نمی پذیرد!

ستاره پرسپولیس: مطمئن بودم پیشنهاد استقلال را نمی پذیرد!

سعید حسین پور هافبک سابق پرسپولیس فصل گذشته مدتی در لیگ یونان بازی کرد و به ایران بازگشت تا فوتبالش را در ایران ادامه دهد. جالب اینجاست که حسین پور در یونان شاگرد الکس نوری بود که این روزها بحث حضورش در فوتبال ایران و استقلال مطرح بود اما منتفی شد. این هافبک جوان درباره دلیل جدایی اش از قهرمانی یونان گفت: دلیل حضورم در قهرمانی یونان، الکس نوری بود. او از من خواست که برای تیمش بازی کنم و من هم قبول کردم.

وی ادامه داد: چند بازی اول را در یونان از دست دادم چون ویزای کارم دیر صادر شد اما بعد در 7 یا 8 بازی برای تیمم بازی کردم. بعد از جدایی از نوری من هم ترجیح دادم از این تیم جدا شوم و به همین دلیل درخواستم را محدود کردم و قراردادم را فسخ کردم.

حسین پور در خصوص صحبت های استقلال با الکس نوری گفت: بعد از جدایی از لیگ یونان با او در ارتباط بودم. فکر نمی کنم او بتواند به راحتی در لیگ ما تمرین کند. در زندگی شخصی و حرفه ای او موانعی وجود دارد که به سادگی نمی تواند آنها را در ایران آموزش دهد. به همین دلیل وقتی استقلالی ها به او پیشنهاد دادند و مذاکره را شروع کردند، تا حدودی مطمئن بودم که به خاطر همین مشکلات نمی تواند این پیشنهاد را قبول کند و تمام.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید