ملت ایران هتک حرمت و ارزش ها را نمی پذیرد/آرزوهای دشمنان را در این سرزمین دفن خواهیم کرد.


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906762

سردار سلامی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ:

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: متوجه باشید، گول نخورید، از کنترل رسانه های دشمن خارج شوید. این رودخانه مسموم شما دانش آموزان و جوانان را غرق خواهد کرد، بدانید ملت ایران این کارها و هتک حرمت ها و ارزش ها را نخواهد پذیرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم احمد بن موسی (ع) که صبح امروز با حضور باشکوه ده ها نفر برگزار شد. هزاران نفر از مردم استان فارس در حرم حضرت شاهچراغ ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مداحان حضرت ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب و مردم استان فارس و خانواده شهدا گفتند: درود خدا بر مردم شیراز، ای کاش ظهر عاشورا آنجا بودید و اگر شما هم بودید امام در قتلگاه تنها نمی شد و هیچکس نمی توانست دستانش را بردارد. اباالفضل گلوی علی اصغر بریده نمی شد و کاروانی به سوریه نمی رفت.

وی افزود: اما امروز هستند و شما امام مسلمین را در دل خود گرفته اید. نایب امام به وقت شما در حالی که تیرهای بلا از اقصی نقاط جهان به سوی وجود این نازنین ایستاده در میدان جهاد نشانه رفته است.

سلامی ادامه داد: شیراز را از آسمان نگاه کنید، اینجا شیراز و ایران واقعی است و امروز همه آمده اند تا نشان دهند که انقلاب شکوهمند اسلامی هرگز از شر چند فریب خورده آسیب نخواهد دید. پایت را می بوسم و تو همیشه عزت ولایت زینت دهنده اسلام هستی و امروز چشم دشمن را کور کردی و با فریادهایت دشمن را خفه و صدایش را خاموش کردی.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز زیباترین صورت فلکی شهادت را با بدرقه بهشتی تا عرش همراهی می کنید، گفت: این شهدا خونی هستند که در رگ های انقلاب جاری است و امروز قلب ما جاری است. دوباره وصل شدیم و همه در کنار خانواده های عزیز شهدا دور هم جمع شدیم. ما این دلائل گرانبهای خدا را ساختیم و بردیم تا همه بدانند این ملت زنده است و اینجا موجی از مردم و این کشتی های زیبای شهادت را می بینیم که آن را به خدا بسپاریم.

وی با بیان اینکه شما مردم مومن امروز به دشمن نشان دادید که او چیزی جز فریاد رسانه ای نیست، ادامه داد: توطئه کنونی در کشور ما محصول پیوستن به سیاست های آمریکا، انگلیس، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی است. که شکست خورد. آنها در 43 سال گذشته از ملت ایران سختی ها را متحمل شدند.

شما ثابت کردید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

سردار سلامی با اشاره به بیان امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، خطاب به مردم تصریح کرد: شما از این جمله امام راحل مثال می زنید. در حمله به طبس تجهیزات آمریکایی در آتش و طوفان سوخت و برای آمریکا بسیار سخت بود و امام فرمودند شن ها مأمور خدا هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: در جنگ تحمیلی و آرایش مشترک قدرت های جهانی نسخه ای برای تسلیم ملت ایران و بازگشت به تاریخ آوردند.

وی افزود: زمانی که دشمن وارد خلیج فارس شد تفنگداران را با ذلت اسیر کردید و با بزرگواری آزادشان کردید و نشان دادید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و در اربعین نیز نشان دادید که قلب ما حسینی و علوی است و روح ما اینجاست. امام حسین در این بدن.» ملت در حرکت است و امام حسین هرگز با یزید و یارانش سازش نمی کند و شما نشان دادید که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سردار سلامی با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ملت ایران تاکید کرد: زمانی که آمریکا شما را تحریم کرد با قدرت بر آن غلبه کردید و پهپاد آنها را منهدم کردید تا ثابت کنید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و زمانی که قهرمان مبارزه با تکفیر و تروریسم شد. سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به طرز فجیعی کشته شد، شما پایگاه آمریکایی نماد قدرت آمریکا در عراق را هدف قرار دادید و بار دیگر ثابت شد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ما دنیای دشمن را از آنها خواهیم گرفت

فرمانده کل سپاه ادامه داد: اکنون آمریکا، رژیم موقت صهیونیستی و رژیم آل سعود از شکست های مکرر مانند شکست در جنگ یمن، عدم تشکیل دولت در عراق، لبنان و سوریه خسته شده اند. ایران بایست.

سردار سلامی افزود: ما به چند جوان فریب خورده ایران این را می گوییم، آیا می دانید آرزوی آمریکا برای ایران و جوانانش چیست؟ گفتند ما باید جوانان ایرانی را آمریکایی کنیم تا صدای ما را بشنوند و آرزوی آمریکا برای جوانان ما این است که فقط کشته شوند و فرقی نمی کند که چه کسانی باشند.

وی ادامه داد: تصویر آمریکا از ایران بستن تمام مراکز، شورش و ناامنی، حمله به نیروهای امنیتی و آتش زدن اموال دولتی و مردمی است و تصویر آمریکا از ایران کشوری نیازمند و وابسته است و طمع دارند که کشور به کشور بازگردد. زمانی که نفت تصرف شد و 40 هزار مستشار آمریکایی سرنوشت آن را رقم زدند و زمانی که چادر را از سر زنان ما بیرون کشیدند و چهره جوانان ما را با سیاهی شیطان آمیختند و ای ملت می خواهند دین ما را بگیرند و ما. ما می گوییم ما می خواهیم دنیای آنها گرفته شود

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه این انقلاب ریشه در احساسات عمیق این ملت دارد، گفت: ای جوانان فریب خورده آبروی خود را به آمریکا نفروشید و به صورت ماموران امنیتی سیلی نزنید و اجازه ندهید شما را به عنوان سربازان آمریکایی بپوشانید و مهره های شطرنج دشمن باشید. در این سرزمین، هیچ کس به شما اجازه طغیان نمی دهد.

نتیجه این اغتشاشات فریب دشمن بود

سردار سلامی در ادامه سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: دانش آموزان همیشه نماد مبارزه با استکبار بوده اند و چه شده است که تعداد اندکی از پژواک صدای دشمن، بازگشت به دامان یک ملت و راه بازگشت شده است. باز است و چه شد که تعداد کمی از دانش آموزان با بی ادبانه ترین کلمات تو را سر دادند.

وی افزود: مردم با همه مشکلات به نظام خود اعتماد دارند و امروز این پیکر شهدا ماهیت این تاریخ و دشمنان را به نمایش گذاشت.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: نتیجه این فتنه ها طمع دشمن بود; شما که از آزادی می گویید، آیا مردم در عبادت آزاد نیستند، آیا آزادی و برهنگی و پایمال شدن ارزش ها و مقدسات الهی و آزادی ای که آمریکا به ایران وعده می دهد همان چیزی است که در زمان طاغوت وعده داده بود؟

ملت ایران تجاوز به کرامت و ارزش ها را نمی پذیرد

سردار سلامی تاکید کرد: هوشیار باشید، گول نخورید، از کنترل رسانه های دشمن خارج شوید. این رودخانه مسموم شما دانش آموزان و جوانان را غرق خواهد کرد، بدانید ملت ایران این کارها و هتک حرمت ها و ارزش ها را نخواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه این نقشه شوم طرحی است که در اتاق فکر کاخ سفید و رژیم صهیونیستی جاسازی شده است، ادامه داد: به جوانان و فریب خوردگان می گوییم امروز روز پایان اغتشاشات است. نباید دوباره به خیابان بیاید. از زندگی این ملت چه می خواهید؟ فکر نکنید که بایدن و دیگر مقامات رژیم صهیونیستی و آل سعود باید شما را به حضور در خیابان ها دعوت کنند، بلکه از طریق رسانه های خود شما را مجبور می کنند که بدانید این شورش پایانی ندارد و از این قیام خارج شوید. قلمرو دشمن و بازگشت به آغوش دشمن.

فرمانده کل سپاه افزود: آیا می خواهید با جنایتکاران و خائنین به ملت به قدرت برسید؟ چشمان خود را باز کنید و همیشه در کنار مردم در صحنه باشید زیرا شاهد یک شکست تاریخی دیگر برای آمریکا و یک پیروزی بزرگ برای ملت هستیم.

ما آرزوهای دشمنان را در این سرزمین دفن خواهیم کرد

سرلشکر سلامی خطاب به نظام های استکباری به ویژه رژیم فاسد سعودی گفت: یک بار دیگر می گویم با این جوانان به سراغ شما می آییم و انتقام می گیریم.

وی با اشاره به صحبت های بایدن مبنی بر اینکه ما زیاد در این موضوع دخالت نمی کنیم، گفت: آقای بایدن شما را از ایران و منطقه بیرون کرده ایم و رویاهای شما را در این سرزمین آل سعود دفن خواهیم کرد. رسانه های تحت کنترل گفتند که ما به سراغ شما می آییم و شما که شورش می کنید و می کارید، کمی فکر کنید چه بلایی سرتان می آید، اما آرام نشوید که ما آرامش شما را می گیریم.

فرمانده کل سپاه در قسمت پایانی سخنان خود تاکید کرد: اینجا سوگند یاد می کنیم که تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس در میدان هستیم تا به آرزوهای زیبای رهبری و وعده های آن جامه عمل بپوشانیم.

وی خطاب به کودک بازمانده حادثه تروریستی شاهچراگ گفت: یک کلمه به آرتین عزیز، آرتین عزیزم، تو کوچک به نظر میرسی اما به اندازه یک کشور بزرگ هستی و امروز در قلب همه ملت جای داری. امروز آرتین در قلب ماست. امروز همه ایرانیان پدر و مادر شما هستند و همه فرزندان برادر شما هستند و ما همه خدمتگزار شما هستیم و شما به عنوان نماد مظلومیت ایران تاریخ پرافتخار ملت را برای نسل های آینده بازگو خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید