غروب دشمنان نزدیک است/آرزوهای ملت را تا آخر دنبال خواهیم کرد


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840112

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اصفهان شهر و دیار جهاد است، برخی فکر می کنند خبر در راه است اما دشمن سقوط کرده و نزدیک به غروب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران شامگاه پنجشنبه در سالگرد شهدای حمله تروریستی هش در گلستان، شهدای اصفهان در جمع مردم و خانواده های شهدا اظهار داشت: به این افتخار می کنم. اصفهان در مقابل این عظمت که اجر خانواده های شهدا کمتر از اجر شهدایشان نیست. مردی که شهید می شود به آرزویش می رسد و آن که می ماند آرزوی خود را به خدا می دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اصفهان شهر و دیار جهاد است، صحنه شهادت است، میدان وفاداری است، صحنه ایثار است، مظهر واقعی الهی است. عهد، مظهر روحیه والای زن و مرد است که در آن سالهای سخت پایبند بوده و به عهد خود عمل کردند.

وی گفت: به طور حتم تمام خیابان ها و کوچه های این شهر و اطراف آن با نام شهدا صدا می کنند.

سردار سلامی تصریح کرد: اگر در ملتی لباس جهاد بپوشد لباس ذلت بر تن می کند. اینجا سرزمین حماسه هاست.

وی اذعان داشت: شهدا در مقابل کفر اسلام را فتح کردند، تمام هدفشان این است که امام مسلمان را دوباره در صحنه های سخت تنها بگذارند، اما این ملت بزرگ آرزوهای دشمن را به گور می برد، دشمن هر روز به برکت استقامت شما در برابر تحمل شما به خواسته های خود می رسد. در قبرستان

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دشمنان می دانند که چگونه جوانان ما در میدان ها صف آرایی می کنند تا سیاست شیطان را شکست دهند. ما دائماً تمام افکار و آرزوهای دشمن را زیر نظر داریم. ما باید هر روز آنها را زیر نظر داشته باشیم. رفقا و همرزمانشان نباید برای شکستن این ملت برنامه ریزی کنند، تمرکزشان روی این ملت و مدیریت بسیج ماست، آنها به دنبال جدایی هستند و ما می دانیم که امام مومنان دیگر تنها نمی ماند.

وی تاکید کرد: او دشمنان شما را نمی شناسد، هر روز با افکار درونی خود توطئه می کند، باید دید ملتی بر فراز تنهایی 44 سال پیش در چنین نظام جهانی استوار و باشکوهی چگونه جلوه زیبایی الهی را به نمایش می گذارد. با رضایت الهی امکان پذیر نبود. صبر و اطمینان بر استواری قدم همه این معانی در روحیه و کلام سیره شهدا آثار دلخراشی داشت و هیچکس به خود اجازه خروج از میدان را نداد.

سردار لشکر سلامی اعلام کرد: الحمدلله با بروندادهای متفاوت خود نشانه های دیگری را نشان دادیم. میدان جهاد ادامه یافت. به جرات می توانم بگویم که اگر جوانان ما نبودند، تاریخ این شکوه و امنیت و عزت وجود نداشت، دست دشمن را گرفت و با دست دیگر به کشور آمد. دشمن می داند کجا را هدف قرار دهد.

وی افزود: در تاریخ کشوری را در محاصره جهانی پیدا نمی کنید که بتواند چندین دهه در برابر فشارهای سیاسی مقاومت کند و دست دشمن را ببندد، ما آزادی عمل داشتیم، با ابتکار عمل ادامه دادیم و حرکت می کنیم و دشمن نمی تواند. حرکت اندک در مقابل این اقدام، دشمن نمی تواند پاسخ دهد و یاری الهی است که امام خامنه ای عزیز می توانند بر دشمنان حکومت کنند و به دشمنان اذن عملی بدهند، اما ایشان و یارانش باید آزادی عمل داشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران یادآور شد: دشمن شایعه پراکنی می کند، زیاد حرف می زند، حقیقت و محتوا ندارد، توهم ایجاد می کند و این توهم را ایجاد می کند که برخی فکر می کنند خبر در راه است، اما دشمن سقوط کرده است و نزدیک غروب است . شما دقیقاً در میانه قلمرو ادوار جاودان اسلام خورشید هستید، زیرا انقلاب می درخشد و این ثمره درخشندگی است.

وی افزود: اکنون که اینجا نشسته ایم جوانان بی شماری در ارتفاعات غرب، جنوب، جنوب شرق دور از خانواده با چشمانی باز از مرزها پاسداری می کنند. همکاران ما از ارتش، نیروی دریایی، ارتش و مرزبانی و غیره، نیروهای مسلح همگی مقتدر هستند با هزاران خانواده منتظر دفاع از کشور و نظام، مردم این نظام را در دست دارند و رهبرشان رهبری است. تا دین را رها نکنیم ما پیروز شدیم و ممکن نیست.

سردار سرلشکر سلامی گفت: دشمنان باید بپذیرند که ما شکست ناپذیریم، باید بپذیرند که ما نفوذ ناپذیریم، باید به این شعور ملت آگاه باشند، من از صمیم قلب دست ملت را می بوسم. شیطان را شناختند و او را از کلام خدا جدا کردند، درود بر این ملت سرافراز، هر چه دشمن فریاد بزند و طلسم کند، ملت با شعور خود همه این طلسم ها را خنثی می کند، این ملت واقعا بی نظیر است و اگر جان گرانمایه ما باشد. هزاران بار قربانی شد ارزشمند باشید

وی ادامه داد: ما تا پایان عمر پای آرمان های ملت خواهیم بود و بهترین آرزو این است که برای تحقق آرمان های ملت فداکاری کنیم و دشمنان فکر نمی کنند مردم ما شکست خواهند خورد، دشمنان می خواهند ذهن جوانان را تسخیر کنید، اما جوانان ما مؤمن هستند. این نبرد ادامه دارد، اما ما در جاده های بزرگ هستیم، صبح و پیروزی مبین نزدیک است و این همان چیزی است که خداوند وعده داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: با اراده مسلکی محکم و استوار قدم برمی داریم. چرا باید از آمریکایی که امروز گرفتار است و نمی توان او را در داخل و خارج حکومت کرد بترسیم؟ فرارش را از افغانستان دیده ایم، فرار تدریجی اش از عراق را دیده ایم، شکستش را در یمن می بینیم، چهره اش افسرده شده است و آنهایی که به او تکیه می کنند، آنهایی که به پایگاه های عنکبوتی تکیه می کنند، باید بدانند که به پایگاه بدی متوسل شده اند. . اما تو به خدا توکل می کنی و آنها چنین پناهی ندارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما شاهد افول دشمن هستیم و این را نمی گوییم، می گویند پس بمان، شرط پیروزی در صحنه ماندن است، نصرت الهی در حضور مؤمنان نازل می شود و خداوند به ملت عزیز صبر بدهد. ما قدردان این ملت بزرگ و سرافراز و وابسته به اسلام هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید