فرمانده کل سپاه: هنر غرب در راه غروب است. این هنر همچنان تحت تأثیر گرایش های شیطانی شکوفا می شود / دنیای فیلم غرب در مورد از بین بردن فضای ذهنی و تعادل روحی مردم است / بدون مقاومت نمی توان عزیز، آزاد، امن و آرام زندگی کرد.

فرمانده کل سپاه: هنر غرب در راه غروب است.  این هنر همچنان تحت تأثیر گرایش های شیطانی شکوفا می شود / دنیای فیلم غرب در مورد از بین بردن فضای ذهنی و تعادل روحی مردم است / بدون مقاومت نمی توان عزیز، آزاد، امن و آرام زندگی کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقاومت برای همیشه زدودن اندیشه تسخیر ملت ها توسط متجاوزان است، گفت: بدون مقاومت نمی توان زندگی «عزیز، آزاد، امن و آرام» داشت.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه مقاومت برای همیشه از بین بردن اندیشه تسخیر ملت ها توسط متجاوزان است، گفت: بدون مقاومت نمی توان زندگی «عزیز، آزاد، امن و آرام» داشت.

سردار پاسدار حسین سلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در عرشه شهید رودکی اظهار داشت: کسانی که به دنبال ارائه جذابیت و جلوه های زیبای هنر مقاومت در عرصه فیلم و سینما هستند. سینما به این دلیل است که اگرچه دستاوردهای مقاومت در این عرصه عظیم است، اما اگر مرتبط با حوزه هنری نباشد، نمی‌تواند تمام ارزش‌های خلق شده توسط افراد این حوزه را به افکار، احساسات و باورهای مردم منتقل کند.

به گزارش تسنیم، وی شرکت کنندگان جشنواره فیلم مقاومت را جمعی از هنرمندان اصیل می داند و می گوید: این گروه هنرمند ظرافت و زیبایی هستند و در این عرصه کارگردانان، تهیه کنندگان، هنرمندان، فیلمنامه نویسان و فرماندهان حضور دارند. رشته.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مجموعه کارگردانان، تهیه کنندگان، هنرمندان، فیلمنامه نویسان و فرماندهان عرصه ای کامل از هنر مقاومت را در برابر دیدگان ما به نمایش گذاشته است، گفت: خوشحالم که این جشنواره و گردهمایی در سرزمین اسطوره ها و در یکی از تاریخ درخشان مقاومت ملت بزرگ ایران است.

سردار سلامی نقش تاریخی مردم بوشهر را در مقاومت، ایستادگی و درهم شکستن رویاها و آرزوهای متجاوزان و استعمارگران در حمله پرتغالی ها، انگلیسی ها بی نظیر می داند و بیان می کند: قبرستان متجاوزان انگلیسی در این شهر. بوشهر مظهر بارز استواری، صلابت و صلابت است، دل و روح بلند مردانی که هرگز اجازه ندادند متجاوزان پا به این خاک مقدس بگذارند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر این مردان این کشور بوده‌اند که متجاوزان آمریکایی را به دام انداخته‌اند و پیروزی روح ایمان را بر کسانی که قدرت را دستگاهی می‌بینند، درخشان و متمایز به نمایش گذاشته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدردانی از تمامی افرادی که در ترویج فرهنگ و آموزش مقاومت به ویژه در عرصه هنر نقش دارند، تصریح کرد: هنر عرصه نمایش عظمت و عظمت است. شکوه، و هنر از دل می آید، الهام بخش و هیجان انگیز است.

سردار سلامی افزود: هنر نه تنها ذهن و دل را لمس می کند، بلکه هنر قلب حرکت است.

وی هنر را انتقالی الهی می داند و می افزاید: خداوند برای هنرمندان ارزش خاصی قائل شده است، هنر سرچشمه ای الهی است که از روح معنادار خالق سرچشمه می گیرد و بر صفحه دل ها می نشیند و در اندیشه ها و دل ها دگرگونی می آورد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند متعال آسمان را به درخشش ستارگان مزین کرده است، به درستی که هنرمند تنها هنرمند نیست. در واقع هنرمند رویاهای درونی خود را با واقعیت پیوند می‌دهد تا جلوه‌ها و جذابیت‌های خلقت را با نگاه زیبایی‌شناختی انسان‌ها ترکیب کند و احساسات و عواطف و روحیه بالا را بالا ببرد.

سردار سلامی ادامه داد: فلسفه اساسی هنر اعتلای روح است. اعتلای قلمرو اندیشه و نگرش است و این کار بزرگی فراتر از علم و دانش است، زیرا هنر با جان و دل کار می کند.

وی افزود: دنیای امروز نیز دنیای جنگ قلوب، اراده ها، اندیشه ها، ادراکات و روایات است، قرآن کریم قبلاً این خبر را به مردم داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هنر غربی زیباسازی مطابق با شهوت انسان است، گفت: هنر نیست، هنر است که عقل و دل ها را به تفکر علمی وادار می کند، چشم ها قدرت دارند. دیدن و گوش ها قدرت شنیدن دارند. واقعیت ها را بیان کنید.

سردار سلامی افزود: هنر به معنای بیان حقایق با زبان احساسات است و دنیای امروز به دلیل رواج نگرش های شیطانی در عرصه هنر برای وارونه جلوه دادن حقیقت و وارونه جلوه دادن واقعیت ها از این امر بی بهره است.

وی با بیان اینکه هنر غرب رو به افول است، گفت: این هنر تحت تأثیر جاذبه های شیطانی یا هنر نرم افزاری و سخت افزاری به شکوفایی خود ادامه می دهد و تمام هدف و فلسفه آن انحراف انسان از مسیر حقیقت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دنیای سینما در غرب را تخریب فضای ذهنی و تعادل روانی مردم دانست و گفت: غربی ها سعی می کنند ذهنیت را به آن چیزی که می خواهند بسازند.

سردار سلامی ادامه داد: مقاومت برای این است که فرصت تسخیر ملت ها را برای همیشه از متجاوزان بگیرد، در حالی که آرزوی تسلط و امید به تلطیف ملت ها وجود دارد و در عین حال احساس می کنند که می توانند با آرامش و امنیت در سرزمین خود ظاهر شوند. دیگران و هویت آنها را غارت می کنند و زنان و کودکان را آواره می کنند و از امکانات مادی و هویتی جوامع سوء استفاده می کنند و تا زمانی که ظالمان این آرزوها را دارند به کار خود ادامه می دهند و دست از کار برنمی دارند.

وی تصریح کرد: سینمای مقاومت باید منطق مقاومت را به زیبایی ارائه کند و افکار و باورهای عمیق ستارگانی که این منطق را شعله ور کردند معرفی کند و شیفتگی شخصیت های آنها را ببیند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فلسفه هنر را ترویج حق و حقیقت دانست و گفت: سینمای مقاومت بهترین ابزار برای معرفی منطق مقاومت است، بدون مقاومت نمی توان عزیز، آزاد، ایمن و به صورت مسالمت آمیز

وی با بیان اینکه مقاومت یکی از زیباترین عرصه های سینماست، خاطرنشان کرد: هیچ فضیلتی بالاتر از این نیست که مردی جان خود را برای حفظ جان دیگران فدا کند، ما معتقدیم این زیباترین آرمان مردانه است.

سردار سلامی گفت: اگر مقاومت می کنیم فقط برای مقاومت نیست، برای رسیدن به صلح مقاومت می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید