جشنواره هنر رسانه ای هنر و عشق در یزد آغاز به کار کرد / سندیکای هنر و رسانه استان یزد برای ترویج نماز

ساعت: 13:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803286

پارسایان گفت: نخستین جشنواره عشق در دو بخش هنری و رسانه ای از بهمن ماه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی محمد پارسایان رئیس بسیج رسانه و مسئول بسیج هنرمندان استان یزد در حاشیه نشست جشنواره هنر رسانه ای قدمت عشق در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا گفت: الغدیر استان یزد از امروز پنجمین باخمن آغاز می شود.

پارسایان افزود: این جشنواره در دو بخش هنری و رسانه ای برگزار می شود چرا که ظرفیت هنر در تولید محتوا و ظرفیت ایجاد فضای رسانه ای می تواند موضوع نماز در استان یزد را بیش از پیش نمایان کند. “

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد گفت: این اولین جشنواره عشق در قالب ولایت است و امیدواریم هر ساله در استان موفقیت داشته باشیم چرا که هدف ما این است که بتوانیم در استان تیراندازی کنیم. علاوه بر وظیفه سازمانی ما «مقاماتی که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند در مسائل مهمی مانند نماز که مورد هجمه دشمن قرار گرفت قدم برداریم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تغییر نگاه خود به مسائل معنوی است، تصریح می کند: التزام همه ما به نماز در استان موسوم به دارالعباده بسیار سنگین است و نباید از تولید محتوای موثر در این زمینه غافل شد. “

پارسایان خاطرنشان کرد: هدف این است که آثار فاخری که در عرصه های هنری و رسانه ای تولید می شود در سطح عمومی دیده شود و اثرگذار باشد و فضای شهری را با نماز ادغام کند تا این جشنواره با موضوعات نماز برگزار شود. قله بندگی، نماز و سیره، نماز ظهر عاشورا، نماز و هشت سال پاسداری کار خود را آغاز می کند.

وی افزود: با جلسات کارشناسی در بخش هنر 9 رشته در نظر گرفته شد که تئاتر خیابانی، داستانی، سرود، خوشنویسی، عکاسی، فیلم کوتاه و انیمیشن، شعر، گرافیک، نقاشی و طراحی است.

رئیس بسیج رسانه گفت: با توجه به لزوم نهادینه شدن فرهنگ نماز در کودکان، در این جشنواره قسمت ویژه کودکان در نظر گرفته شده است تا آثار ویژه این گروه سنی به صورت جداگانه مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در بخش کودک جشنواره قد عشق رشته های شعر، داستان کوتاه، نقاشی و عکاسی موبایلی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

پارسائیان در خصوص بخش رسانه جشنواره عشق بلند گفت: موضوعات و جوایز در بخش رسانه مانند بخش هنری است و بخش اخبار، مصاحبه، گزارش، تیتر و مقاله شامل موشن گرافیک است.

وی در خصوص نحوه ارسال آثار گفت: علاقه مندان به ارسال آثار خود به دبیر جشنواره می توانند آثار فاخر خود را به پیام رسان واتس اپ به شماره 09304222099 و یا به ایمیل جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج هنرمندان استان آخرین فرصت ارسال آثار را 30 بهمن ماه عنوان کرد و گفت: ظرف 10 روز.

تمامی آثار برگزیده با همکاری نهادها به ویژه سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد در سطح شهر ارائه می شود، به عنوان مثال آهنگ های منتخب یا تئاتر خیابانی در سطح شهر اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید