لزوم استفاده از ابزار هنر و رسانه برای ترویج جهاد


ساعت: 18:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816018

یکی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت:

این استاد دانشگاه با اشاره به لزوم استفاده از ابزار هنر و رسانه برای ترویج جهاد گفت: دشمنان از ابزار هنر و رسانه برای فریب افکار عمومی استفاده می کنند اما ما از هنر و رسانه بسیار کم استفاده می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو انجمن تحقیقات سیاسی حوزه علمیه کوم در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده وی با اشاره به موضوع جهاد گفت: رهبر معظم انقلاب همواره هشدارها و رهنمودهای هوشمندانه ای در قبال حملات دشمن داده اند و در آخرین دستورات خود معتقدند جهاد تبیین برای همه اقشار جامعه ضروری و قاطع است. “
وی ادامه داد: دشمنان از ابزار هنر و رسانه برای فریب افکار عمومی استفاده می کنند اما ما از هنر و رسانه بسیار کم استفاده می کنیم.
این کارشناس سیاسی با استناد به دیکتاتوری خبری رسانه های دشمن گفت: رسانه های غربی اخبار سردار شهید سلیمانی را تحریم می کنند بنابراین نیروهای انقلابی باید در مقابل تهاجم رسانه ای دشمن وارد میدان شوند و از ابزار هنر استفاده کنند. و رسانه ها به حملات دشمن پاسخ دهند.
وی یکی از ابعاد راهبردهای جهاد را تبیین انحراف از موضع پدافندی و در مجموع حمله ترکیبی به دشمن عنوان کرد و افزود: همیشه مجبور نیستیم به حملات و تبلیغات دشمنان در موضع دفاعی و پاسخگویی پاسخ دهیم، دفاعی. موضع گیری و حمله ترکیبی به جبهه رسانه ای و تبلیغات دشمنان.
حجت الاسلام ملک زاده گفت: مسئولان در همه عرصه های نظامی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و در مقاطع مختلف باید به صورت ترکیبی به استکبار جهانی حمله کنند تا دشمن در حالت تدافعی قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید