استفاده از هنر برای ترویج معنویت ضروری است

ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803284

سردار زارع کمالی گفت: اساس هر کاری هنر است و استفاده از هنر برای ارتقای بعد معنوی یکی از نیازهایی است که دشمن در برابر آن موضع گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز در نشست خبری جشنواره رسانه ای هنری قامت عشق با اشاره به دلایل لزوم توجه نیروهای مسلح به موضوع نماز گفت: .: اسلام و نیروهای نظامی غرب و شرق موضوع معنویت هستند.

وی افزود: نیروهای نظامی شرق و غرب تنها نگاه ابزاری به قدرت نظامی دارند در حالی که ما طبق آیات قرآن کریم علاوه بر بعد قدرت در ابزار و در بعد قدرت و کار نیز باید تعریف شود.”

سردار زارع کمالی ادامه داد: امروز دست نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر دشمن برتر است در حالی که قبل از انقلاب ارتش کشور نیرویی کاملا وابسته به استکبار جهانی بود.

جانشین الغدیر در استان یزد گفت: در دفاع مقدس به یک نیروی گره خورده با نیروی مستقل تبدیل شده ایم و امروز به همت جوانان این مرز و بوم به قدرت بازدارندگی و ضربه متقابل رسیده ایم. “

وی گفت: عزم راسخ و ایمان پولادین و انگیزه روزافزون یکی دیگر از ضروریات نیروهای مسلح است که با تربیت جوانان با انگیزه، کادرفنی و متمدن با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب شکل گرفته است. انقلاب.”

سردار زارع کمالی گفت: تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب وحشی نیازمند ایمان قوی و نیروی انسانی در استان است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به افتتاح اجلاس نماز در هفته بسیج گفت: یکی از کارهای خیر جشنواره هنر رسانه قله عشق است.

وی گفت: جشنواره راس عشق از امروز آغاز می شود و با همکاری همه دستگاه های اجرایی استان یزد در روز انقلاب و همزمان با میلاد با سعادت امام حسین (ع) به پایان می رسانیم. )”

سردار زارع کمالی افزود: این جشنواره آثار وی را در بخش هنری در قالب 9 محور و در بخش رسانه در قالب 7 محور دنبال می کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره هایی و ترویج فرهنگ نماز شاهد گسترش سبک زندگی ایرانی اسلامی باشیم و تمدن نوین اسلامی را متجلی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید