علما پایه های اصلی معنویت در بین مردم هستند/تبیین جهاد در دفاع از اسلام و مستضعفان امری ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، سرلشکر سیدصادق حسینی فرمانده ارتش بیت المقدس کردستان در دیدار با استاد شیخ بهاءالدین نقشبندی، مدرس اهل سنت سلیمانی عراق، فرارسیدن ایام عزاداری را تسلیت گفت. ایام سوگواری و شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) فرمودند: مسلمانان در هر کجا که هستند یکپارچه عمل می کنند و اتحاد مسلمانان مشت محکمی در دهان دشمنان اسلام است. .

سردار حسینی افزود: موضع گیری علمای اسلام در دفاع از اهل بیت و همچنین ظلمی که این روزها توسط رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین اعمال می شود بسیار مهم است.

فرمانده ستاد شهید شهر عمفر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: در این ایام جهاد تبیین در دفاع از اسلام و مظلوم امری ضروری است.

وی ادامه داد: دیروز یزید در برابر امام حسین (ع) ایستاد و امروز نیز یزید رهبر صهیونیسم و ​​وهابیانی است که خون مسلمانان را به ناحق ریختند.

سردار حسینی گفت: از آنجایی که علما پایه های اصلی معنویت در بین مردم هستند، وحدت جامعه اسلامی به ویژه در بین علمای اسلام وظیفه خطیری است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرمانده بیت المقدس سپاه کردستان با اشاره به اینکه امروز آمریکا و صهیونیست ها در صدد اختلاف افکنی میان مسلمانان جهان هستند و می خواهند چهره خشن اسلام را با ریختن خون مسلمانان بی گناه به جهانیان نشان دهند. : «بیان حقایق اسلام و اهل بیت باید با قوت بیشتری نسبت به علما شکل بگیرد و تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها باعث ایجاد وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان کشور شد، بلکه الگویی برای سایر کشورهای اسلامی منطقه و اساس وحدت بین مسلمانان بود.

سردار حسینی در پایان خاطرنشان کرد: 1400 سال است که اسلام توسط مسلمانان جهان حفظ شده است و امیدواریم این دوران جاودانه باشد و پرچم اسلام ناب محمدی (ص) بالاترین پرچم برافراشته در جهان باشد. .

دیدگاهتان را بنویسید