هدف دشمن از ترویج زندگی غربی تضعیف معنویت جامعه است/ حجاب و عفاف فقط مختص زنان نیست


ساعت: 17:49
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882328

عاطفه حسینی گفت: تجمل گرایی، سگ گردانی، ترویج مد غربی بدون پشتوانه فرهنگی در جامعه از جمله عوامل تضعیف عنصر معنویت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عاطفه حسینی فعال رسانه ای در گفتگو با خبرنگار تیتریک با بیان اینکه دشمن با ترویج زندگی غربی تلاش می کند تا عنصر معنویت را در جامعه تضعیف کند، گفت: تجمل گرایی، سگ گردانی، ترویج مد غربی بدون پشتوانه فرهنگ در جامعه از جمله موارد است. عواملی که عنصر معنویت را تضعیف می کند.

وی ادامه داد: مانتوهای پیشانی باز، افتادن روسری از سر، سر گذاشتن کلاه به جای روسری و شورت در فرهنگ ایرانی اسلامی جایی ندارد.

حسینی افزود: امروز خاستگاه مد را جریان در کشور است و مد به یک صنعت پرسود و مافیایی در کشور تبدیل شده است.

این کارشناس با بیان اینکه طراحان انقلابی نباید صحنه تولید پوشاک اسلامی را در سایه بی تفاوتی خالی کنند، تصریح کرد: مد اینستاگرام به مد غالب در کشور تبدیل شده است و مدیریت این شبکه مستقیماً در غرب است و این شبکه می تواند گسترش پیدا کند. چه پیام آرزو و توقف هوشمندانه مد اسلامی.

وی گفت: چادر و چادر و حجاب بهترین است اما تعداد محدودی از طراحان لباس اسلامی در اینستاگرام فعال هستند. به گفته یکی از تولیدکنندگان روسری های اسلامی: «هر صفحه ای که در اینستاگرام ایجاد کنیم بعد از مدتی پاک می شود. “

حسینی خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه ناشی از بی حجابی و بدحجابی است.

این کارشناس تصریح کرد: حجاب و عفاف تنها به هفته حجاب ختم نمی شود و نیازمند برنامه ریزی بلندمدت و مستند است.

وی بیان کرد: ناهنجاری های بی حجابی ریشه فرهنگی دارد و مادر خانواده بهترین نقش را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در خانواده دارد زیرا شخصیت فرزندان را خانواده شکل می دهد.

حسینی افزود: حجاب و عفاف فقط مختص زنان نیست و مردان نیز باید پوشش مناسب داشته باشند.

این کارشناس در پایان خاطرنشان کرد: ترویج حجاب و عفاف یک کار تیمی است و باید سایر نهادهای مسئول و فرهنگی وارد شوند و با مهندسی، اهداف و رهنمودهای واحد در این زمینه گام های موثری بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید