«حجاب و عفاف» نماد هویت و اصالت زنان ایرانی است/ دشمن به دنبال حذف حجاب از سر زنان است.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت حجاب و عفاف به حدی است که دشمن در این هفته از تمام ظرفیت خود برای استفاده از فشار رسانه ای برای ایجاد فضای منفی علیه حجاب و عفاف زنان استفاده کرده است.

این فعال اجتماعی با بیان اینکه اکنون حجاب یک نماد محسوب می شود، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در سال های اخیر با توسل های مختلف به حجاب سعی در تعرض به اصل نظام داشتند و دیگر راضی به برداشتن روسری از سوی دختر نیستند. نیستند، اما اصرار دارند که دختر در خیابان به حجاب اعتراض کند تا به اهداف خود برسند.

ساداتی افزود: وقتی دیدگاه های خصمانه مانند نظر مقام معظم رهبری که فرمودند «زنان بی حجاب عیب های ظاهری دارند و ما هم عیب های درونی داریم و نباید با ایجاد تنفر با آن برخورد کنیم» یا نظر حاج قاسم سلیمانی. که با گفتن «همان دختر کم حجاب دختر من است» و تصاویر مراسم احوالپرسی فرماندهی که در سراسر کشور با حضور اقشار و لباس های مختلف دیده می شود، ترسیده و حرکات خود را برای حمله به باورهای اصیل ایرانی اسلامی افزایش می دهند.

وی تاکید کرد: حجاب و دیگر حجاب ها تبدیل به یک هویت شده است و از آنجایی که دشمن این اصل را به خوبی درک کرده است به دنبال آسیب رساندن به هویت دختر و زن ایرانی است.

این فعال اجتماعی یادآور شد: متأسفانه برخی رفتارهای ناشایست و ناشایست منجر به ابتذال واژه های مقدس جامعه ما از جمله عدالت خواهی و حجاب شده و اکنون به محض اینکه نام عفاف و حجاب به میان می آید، برخوردهای بد گذشته به میان می آید. ذهن

ساداتی ادامه داد: بسیاری از افرادی که ممکن است در جامعه به آنها برچسب بد حجابی داده شده باشد، با مسائل اولیه مشکلی ندارند، اما به دلیل برخی رفتارها و ظاهر نامناسب، لجبازی کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: البته از دولت سیزدهم انتظار داریم مسائل فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهد تا وضعیت عفاف و حجاب در جامعه سامان یابد.

دیدگاهتان را بنویسید