هنر ابزار مهمی برای ترویج سبک زندگی و جهاد اسلامی است


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815774

حجت الاسلام رضا نوری با اشاره به اینکه فرهنگ بر همه مولفه ها تاثیر می گذارد، گفت: وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان است که با جهاد سبک زندگی اسلامی را در جامعه ترویج دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، حجت الاسلام رضا نوری سخنگوی ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار داشت: هنر ابزاری برای نشان دادن ارزش ها، الگوسازی، بهترین، عالی، ارزش‌آفرینی و تحقیر ضد ارزش‌هاست و این از هنرمندان می‌آید.

حجت الاسلام نوری افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که یک حرکت دینی و فرهنگی است، جایگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ همه مولفه ها را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: وظیفه سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه با جهاد تبیین است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه دشمن و جبهه استکبار از اول انقلاب جنگ علیه ایران را آغاز کرده اند، افزود: هزینه و مخالفت جلاد به عنوان مدافع حقوق بشر هزینه دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دنیا به دنبال تحریف انقلاب و تفسیر نادرست از اسلام و عقلانیت، تغییر سلیقه و روشنفکری بودن ضد ارزشی است.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: شعارهای خوبی در دولت جدید مطرح شده است و امیدواریم مسیر برای تحقق این شعارها با سرعت بیشتری ادامه یابد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی استعدادهای زیادی در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی دارد که بسیاری از آنها هنوز شناسایی نشده اند، گفت: اگر ظرفیت و بستر وجود داشته باشد قطعاً توانمندی ها نشان داده می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید