معلمان نقش مهمی در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند


ساعت: 21:51
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911224

سیاوش مسلمی گفت: سبک زندگی اسلامی ایرانی در حوزه معلم، دانش آموز و خانواده باید مورد توجه قرار گیرد و معلمان نقش مهمی در ترویج این نوع زندگی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سردار سیاوش مسلمی در آیین تکریم و تقدیم مقام معظم رهبری سازمان بسیج دانش آموزی کربلا که در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری انقلابی با بیان اینکه اگر بخواهیم مشکلات و معضلات کشور را تصمیم گیری کنیم مهم باید از آموزش و پرورش شروع شود، گفت: اگر مسئولان کشور بخواهند با توجه به بیانات مقام معظم رهبری به کمک آموزش و پرورش بیایند. انقلاب بیشتر مشکلاتش حل خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید به دانش آموزان توجه بیشتری شود افزود: امروز دشمن دانش آموزان را هدف قرار داده است.

مصلمی در ادامه به مشکلات آموزشی در آموزش و پرورش اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مسائل تربیتی دانش آموز باید در خانواده و مدرسه جدی گرفته شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه پرداختن به مسائل تربیتی دانش آموزان بیشتر مربوط به خانواده است، تصریح کرد: یکی از اشتباهات راهبردی این است که همه مسائل تربیتی مربوط به تربیت است.

مسلمی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی و انقلابی باید ظرفیت خود را برای کمک به نظام تعلیم و تربیت بسیج کنند، گفت: تنها راه بقا، تداوم و تکمیل انقلاب، تربیت نیروهای جوان تراز انقلاب است.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به دستاوردهای انقلاب در همه عرصه ها خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی ارتش پاسداری از دستاوردهای انقلاب است.

مسالمی هدف از تشکیل گروه های بسیج را کمک به نهادها در تحقق اهداف انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز ارتباط مدارس و مساجد از نظر آموزشی ضروری است.

فرمانده سپاه کربلا به هفته بسیج نیز اشاره کرد و گفت: هرکس تفکر بسیجی بر اساس بیانات ائمه انقلاب اسلامی داشته باشد، بسیجی است.

مسالمی با بیان اینکه تفکر بسیجی در نظام تعلیم و تربیت ادامه دارد گفت: راهیان نور، راهیان بهشت ​​و راهیان المحرق سرودهایی است که در حوزه دانش آموزی برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه کربلا ظرفیت سپاه کربلا را برای برگزاری اردوها در اختیار مجموعه آموزش و پرورش استان قرار داد و افزود: سبک زندگی ایرانی اسلامی در حوزه معلم، دانش آموز و خانواده باید مورد توجه قرار گیرد. حساب و معلمان در ترویج این نوع سبک زندگی نقش دارند

مسلمی به سواد رسانه ای نیز اشاره کرد و گفت: کارگروه آموزش و پرورش برای ارتقای سواد رسانه ای تشکیل شود تا دانش آموزان و خانواده ها از هجمه های دشمنان در فضای مجازی در امان باشند.

در پایان این مراسم از زحمات و زحمات محمد جعفری تجلیل شد و محمد تقی زاده به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی کربلا معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید