هنر نباید ابزار سیاست باشد/ لزوم برگزاری کنسرت خوانندگان محلی در مازندران


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839843

حسین جوادی گفت: مازندران سرمایه دار است اما فقیر و هنر مغفول مانده است، باید به اقتصاد هنر مازندران فکری اساسی کرد، قطعا برای تغذیه خود به فکر و اندیشه دانشگاه نیاز داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حسین جوادی امشب در مراسم افتتاحیه آموزش پایه تار و سه تار بر اساس ردیف دستگاهی موسیقی ایرانی اظهار داشت: پاسدار فرهنگ و هنر موظف است با توجه به موسیقی مازندران به ارتقای فرهنگ و هنر کمک کند. در هر زمینه ای..

وی با ارائه 28 طرح ملی گفت: موسیقی بسیار گسترده است و به دلیل ساختار هزینه ای که با هنرهای دیگر متفاوت است، همه رشته ها و هنرها باید ساماندهی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران از انعقاد 13 تفاهم نامه خبر داد و گفت: حتی هنر را برای اعتلای هنر معرفی کردیم و تفاهم نامه ای برای شورای شهر، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش نوشته شد.

وی به اجرای کنسرت ها اشاره کرد و افزود: باید محصولات هنری برای این منطقه وجود داشته باشد، اکثر کنسرت ها توسط تهران برگزار می شود. این خوب است، اما هنرمندان روستایی نیز باید کنسرت بدهند و ما به دنبال برگزاری کنسرت برای مردم محلی هستیم. خوانندگان برای دریافت بودجه.

جوادی با تاکید بر اینکه هنر باید ابزار سیاست باشد، گفت: چون هنر آسیب می بیند و هنر فقط باید برای هنرمندان باشد.

وی اقتصاد هنر را امری ضروری خواند و گفت: مازندران سرمایه دار است اما فقیر و هنر مغفول مانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید