از هزینه کردن برای حضور افراد مشهور در مهمانی مبتذل خوانندگان تا معترض خانواده های نگران/ لزوم برخورد با تولیدات ضد دینی کارگردانان


ساعت: 15:37
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842892

حق پناه گفت: جایگاه سلبریتی ها نسبت به امام هشتم (ع) و پاسداری از هویت ملی و محکومیت ابتذال نوعی اعلام موضع و اقدام فعال است که این افراد و شخصیت ها باید بدانند که نمی توانند از ما عدول کنند. ارزش‌ها و فرهنگ عمیق. «چند روزی در جایگاه ساکنان و اهل فرهنگ باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین حق پناه یکی از اعضای شورای تالیف کتب درسی سواد رسانه ای در گفت و گو با صبح توس گفت: در اولویت است.

وی افزود: تعاریف غرب از هنر و سینما به فضای لذت‌گرایانه نزدیک است و کمتر به هنر به‌عنوان وسیله‌ای برای رشد، تعالی و آموزش نزدیک است، بنابراین در تولیداتی مانند عنکبوت مقدس و غیره اتفاق جدیدی نیفتاده است. جشنواره ها هم همین نوع فیلم ها را دریافت می کنند.


جشنواره های سیاسی در خدمت مراکز قدرت و ثروت

این کارشناس ارشد سواد رسانه ای گفت: این جشنواره ها با منابع قدرت و ثروت مرتبط هستند و در راستای اهداف خود تلاش می کنند. سال ها جشنواره های کن و برلین و غیره. در راستای اهداف سیاسی این منابع بودند. رئیس جمهور آمریکا جنبه سیاسی این موضوع را به طور کامل آشکار کرده است.

وی افزود: در این زمینه جای تعجب نیست که وقتی جشنواره با سخنرانی سیاسی رئیس جمهور اوکراین و تحت تأثیر جریانات قدرت و ثروت آغاز می شود، با اهدای جوایز ضد ایرانی و ضد دینی مواجه می شویم. فیلم های. “


b51883b3 480b 4306 b0dd ace5b4f22fb2 خبر خاکستری

هاپانه در ادامه با بیان اینکه واکنش ها و مواضع اتخاذ شده در کشور برای غربی ها هزینه دارد، ادامه داد: رسیدگی به حضور برخی از هنرمندان به اصطلاح در جشن خواننده مبتذلی مانند ساسی مانکن نیز مهم است.


لزوم تامین اعتبار برای حضور هنرمندان به اصطلاح در جشن خواننده مبتذل

وی افزود: فردی که به فضای ضدورزشی خانواده و کودک و نوجوان در جامعه شهرت دارد; اهالی جامعه هنری به خود اجازه می دهند در حالی که ایرانیان در سوگ وقایع آبادان سوگواری می کنند عکس بگیرند و جالب اینجاست که همین افراد مدعی حمایت از مردم و خانواده ها هستند و به عنوان الگوهای هنری اجتماعی برای نسل جدید معرفی می شوند.

یکی از اعضای شورای کتب درسی سواد رسانه ای گفت: تولیدات و مواضع مشابه مشاهیر درباره امام هشتم (ع) و پاسداری از هویت ملی و محکومیت بداخلاقی و ابتذال نوعی موضع گیری و اقدام فعالی است که این افراد و شخصیت ها نیازمند آن هستند. بدانند: «آنها نمی توانند چشم بر ارزش ها، اخلاق و فرهنگ عمیق ما ببندند و چند روز دیگر در جایگاه مردم و اهل فرهنگ قرار می گیرند.

وی افزود: فرهنگ ایرانی خانواده محور و مبتنی بر آموزه های رضوی است و هرکس به خود اجازه تولید محتوایی بر خلاف این فرهنگ بدهد و یا حمایتی داشته باشد قطعا مورد توجه جدی مردم قرار خواهد گرفت.


متولیان سینما باید مطالبات ضد دینی مردم را پیگیری کنند

معاون امور کودکان و نوجوانان مؤسسه تبیان گفت: دولت یا متولی فرهنگی مربوطه باید به نوعی تداوم بخش مردم در مقابل چنین مشکلاتی باشد و وقتی این همه خشم و تقاضای مردم با چنین ضدها سروکار دارند. -محتوای دینی، وزارت ارشاد و متولیان سینما باید بتوانند، پیگیر احقاق حقوق بشر و حفظ حقوق عمومی مردم باشند.

وی با تاکید بر اینکه ساز و کارهایی برای جلوگیری از هرگونه اظهار نظر فرهنگیان وجود دارد، افزود: نباید در آینده از همین افراد به عنوان هنرمند و سلبریتی بدون پرداخت هزینه تجلیل شود، بلکه این افراد باید به صورت قانونی پرداخت کنند. پول مورد نیاز برای توهین. «به مردم فرهنگ و باور بدهید.


سلبریتی ها باید در مقابل قانون پاسخگو باشند

این کارشناس ارشد سواد رسانه ای گفت: یکی از این موارد، ایجاد قوانینی در خصوص اظهار نظر هنرمندان در حوزه های مختلف در شبکه های اجتماعی و شبکه های اجتماعی است و اگر این افراد رفتار خود را با مردم الگو می کنند، باید پاسخگو باشند.

وی افزود: سلبریتی ها مجذوب توجه می شوند و سوخت موتورشان تامین می شود و توجه را به شعارهای مخالفان و مخالفان برای جلب توجه جلب می کنند چرا که باعث می شود به استفاده تجاری از این مرکز توجه کنند. “


8c1e76d8 8084 4b77 8aa0 35707a0a2015 خبر خاکستری

هک پناه گفت: این جذابیت به هر قیمتی خلاف شأن هنر و هنرمند است چرا که هنر قرار است زبان بیان کننده مطالبات مردم و بیان ارزش های اخلاقی باشد.


نگرانی خانواده های نگران به گوش سلبریتی ها می رسد

وی افزود: در حوزه خانواده، خارج از جبهه سیاسی، باید به ارزش های اخلاقی خانواده و محیط پاک خانواده توجه شود، بنابراین خروج موضوع از فضای سیاسی و پرداختن به آن حائز اهمیت است. مسائل مربوط به هویت ملی، عزت ملی و توسعه جوانان».

معاون امور کودکان و نوجوانان موسسه تبیان با بیان اینکه باید شرایط برای فعالیت اجتماعی فراهم شود تا خانواده های علاقه مند بتوانند به این اعتراضات مردمی و سلبریتی ها توجه کنند، گفت: رویکرد صنفی مرتبط با هنرمندان در این زمینه بسیار موثر است.

وی افزود: رویکرد اول باید از سوی هنرمندان واقعی باشد چرا که نباید نام هنر و هنرمند خدشه دار شود، بنابراین لازم است نهادهای ذیربط در ترازوی واکنش های مردمی حاضر شوند و اقدامات کلانی را برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی برنامه ریزی کنند. . “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید