تولیدات شبکه های بومی سیما یکی از عوامل کاهش نفوذ شبکه های ماهواره ای به خانواده هاست


ساعت: 21:30
تاریخ انتشار: 06/09/1401
کد خبر: 1894253

یکی از مسئولان سازمان بسیج هنرمندان تهران بزرگ گفت: اگر حمایت گروه های مختلف فرهنگی از تریبون های نمایش خانگی زودتر انجام می شد، چه بسا ساترا بیشتر به فکر اقدامات خود می بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهرام صمدی نیا رئیس بسیج هنرمندان تهران بزرگ با اشاره به تفاوت سکوهای ساترا و نمایش خانگی در روزهای اخیر گفت: در صورت حمایت مجموعه های مختلف فرهنگی مانند وزارت فرهنگ و رهبری از سکوهای نمایش خانگی. پیش از این، فرصتی برای ساترا در اقدام به عنوان مخالفت عمومی و آشکار با اقدامات انجام شده در پلتفرم‌های مشاهده خانگی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: با رویکردهای حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی می شود در ماه ها و سال های آینده شرایط بهتری برای فعالیت و ارائه آثار مختلف در این سکوها فراهم شود.

رئیس بسیج هنرمندان تهران بزرگ با اشاره به موفقیت اقشار مختلف مردم از آثار شبکه تلویزیون خانگی در سال های اخیر، تصریح کرد: تولید پلتفرم های تلویزیون خانگی در ژانرها و سبک های مختلف یکی از عوامل است. در کاهش نفوذ ماهواره در منازل مردم.

صمدی نیا همچنین سکوهای نمایش خانگی را فرصت و یکی از ابزارهای اصلی مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان می داند.

وی همچنین گفت: با در نظر گرفتن محدودیت های رسانه ملی در پخش آثار مختلف که امری طبیعی و ضروری است، می توان تولیدات تلویزیون بومی را مکمل تولیدات رادیویی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید