وزیر ارشاد درباره سانسور در شبکه بومی سیما: مشکل این است که مجوز می دهیم اما کار دیگری انجام می شود.

وزیر ارشاد درباره سانسور در شبکه بومی سیما: مشکل این است که مجوز می دهیم اما کار دیگری انجام می شود.

روز جدید محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اعتراض برخی از سازندگان آثار در شبکه نمایش خانگی به قطع آثارشان گفت: چنین چیزی وجود نداشته است، اگر اتفاق افتاده است، مشکل ما این است که ما اجازه بدهید، اما کار دیگری انجام می شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: من حامی نمایش خانگی و حامی اقوام هستم که در این زمینه فعالیت می کنند و با اعمال محدودیت های غیرقانونی مخالفم.

محمدمهدی اسماعیلی در گفت و گو با ایلنا درباره اظهارات برخی منتقدان درباره سیاست های پخش شبکه تلویزیونی خانگی صداوسیما، اظهار کرد: ما در این زمینه ابهامات قانونی داریم و باید ابهامات قانونی برطرف شود، به همین دلیل اخیرا جلسه مفصلی با این شبکه داشتیم. رئیس سازمان صداوسیما جلسه بسیار خوبی بود.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی ادامه داد: طرحی از سوی وزارت فرهنگ تهیه شده و این طرح مطرح شده است. آخرین خدمت کار انجام شده است و هم وزارت فرهنگ، هم سازمان صدا و سیما و هم دولت می خواهند حوزه سرگرمی و مسائل اوقات فراغت مردم را به بهترین شکل ممکن پر کنند و چه اشکالی دارد که این کار در خانه مشارکت داشته باشد.

وی تاکید کرد: من حامی نمایش بومی و حامی نزدیکانی هستم که در این عرصه فعالیت می کنند. من مخالف اعمال محدودیت های غیرقانونی هستم، البته تولیدکنندگان نیز باید رعایت کنند.

اسماعیلی تصریح کرد: باید به چارچوب مشخصی دست پیدا کنیم و معتقدم این کار نیازمند همکاری همه جانبه ما و نهادهای نظارتی، مدیریتی و نظارتی با نزدیکان حوزه و تولیدکنندگان است. خدایا کمک کن به فضلی برسیم تا دیگر خبری منفی در این کار نداشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اعتراض برخی از سازندگان آثار در شبکه نمایش خانگی به کوتاه کردن آثارشان، گفت: چنین چیزی نبود، اگر هم اتفاق افتاده است، مشکل ما این است که می دهیم. اجازه، اما کار دیگری در حال انجام است.

وی تاکید کرد: به نظر من نمایش بومی باید جلو بیفتد، مردم آن را پذیرفته اند و نباید چیزی را که مردم پذیرفته اند بشکنیم، بلکه باید بپذیریم، اگر اشتباهی شد جلوی آن را می گیریم.

دیدگاهتان را بنویسید