«افت تحصیلی» یکی از مظاهر خصومت رسانه ای است/ آپلود پر هزینه تصاویر مبتذل در فضای مجازی؛ کوره “انحراف آموزشی”.


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1810274

در گفت و گو با دانا، آسیب شناس و مدرس دانشگاه، عنوان شد؛

این استاد دانشگاه و آسیب شناس گفت: کشش و کنجکاوی جنسی در دانش آموزان به دلیل باز شدن آموزش مجازی بهانه ای شده است تا دشمنان به دانش آموزانی که در سال های پایانی المپیادهای جهانی دانش آموزی خوش درخشیدند ضربه بزنند و حواس پرت کنند. از نشانه های او


به گزارش خبرنگار شبکه های اجتماعی راه دانا؛ چند لحظه پیش مقام معظم رهبری وی در سخنرانی اخیر خود به نکته ای اشاره کرد و گفت: … برای جداکردن مردم از نظام و دستکاری ذهن مردم دو وسیله در اختیار دشمن است. دشمن دو راه را در پیش گرفته است: دشمنی اقتصادی و دشمنی رسانه ای…

ناگفته نماند که خصومت رسانه ها آنقدر گسترده است که در عرصه ها و عرصه های مختلف قابل تحلیل است. تا جایی که دشمنان در این عرصه حتی به معصومیت کودکان و نوجوانان هم رحم نمی کنند و به کثیف ترین و شیطانی ترین راه ها به دنبال نابودی استعدادهای بی نظیر آنها هستند.


***

دکتر مجید ابهریجامعه شنا و آسیب شناس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا; امروزه بسیاری از خانواده هایی که نسبت به تعطیلی مدارس و آموزش مجازی و از سرگیری آموزش مجازی فرزندانشان و همچنین بیماری و تاج گذاری اظهار نظر می کنند و نامه می نویسند و اعتراض می کنند معتقدند مدارس باید تعطیل شود و آموزش و پرورش به صورت مجازی پیگیری شود. آنها می دانند چه مصیبتی در انتظار فرزندانشان است، تا روز قیامت از کردار خود پشیمان خواهند بود.

وی افزود: از سوی دیگر جای تاسف است که رسانه ها و آن دسته از رسانه هایی که ارتباط گسترده ای با مردم دارند، نتوانسته اند افت تحصیلی افراد و خانواده های آنها را که دانش آموز دارند توضیح دهند. فقدان آموزش و عدم ارتباط دانش آموز و معلم به ویژه در پایه های اول، دوم و سوم و همچنین عدم درک برنامه درسی آنها به تنهایی مشکل بسیار بزرگ و اساسی است که شایسته است. بحث زیاد است، گاهی این موضوع توسط کارکنان وزارت آموزش و پرورش مطرح می شود، اما نه به گونه ای که بتوانند با استناد به ارقام این مشکل را برای خانواده ها توضیح دهند، اما در عین حال پرداختن به چنین مشکلی عمدتاً در این زمینه نیست. زمینه تجربه من

4c4c1a76 fe84 4864 af9f 37b2cf9255f5 خبر خاکستری

وی گفت: با این حال می خواهم اشاره ای کوتاه به او داشته باشم. مشکلات جنسی و جنسی به دلیل دسترسی دانش آموزان به اینترنت و در دسترس بودن آموزش مجازی بهانه ای برای ضربه زدن به دشمنان است. به بیان ساده، مشکل این است که دانش آموز به محض اینکه به دنبال ابهام در یادگیری آنلاین می شود، با دنیایی از تصاویر و فیلم های غیراخلاقی جنسی مواجه می شود. این بدان معناست که داده هایی که برای گروه های سنی 20 و 30 سال نیز داده های نامناسب، ناپسند و فاسد تلقی می شوند در اختیار کودکان قرار می گیرد. حال می‌پرسید که آیا دانش‌آموزان این کلاس‌ها در آمریکا و انگلستان با وجود برده‌داری، می‌توانند به چنین داده‌ها و تصاویری دسترسی داشته باشند؟ پاسخ منفی است.

«اکنون می توانید یک دانش آموز کلاس سوم را تصور کنید که با تصاویر مستهجن بازیگران و هنرپیشه های پورنوگرافی آنلاین می شود. طبیعی است که همه مفاهیم مربوط به موضوع در ذهن دانش آموز کم رنگ شود و پس از گروه سنی «او گفت» در عصر کنجکاوی مطرح شود، از آن زمان اینترنت منتظر دیدن و ملاقات و یافتن چنین چیزی خواهد بود. داده ها و مفاهیمی که این کنجکاوی را نباید تقصیر این کودکان دانست.

16423510 f9b2 4587 a1d6 869786d34715 خبر خاکستری

ابهری گفت: یکی از مظاهر جنگ سرد و جنگ رسانه ای که اخیراً رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند این بود که دشمن از دو جهت دشمنی رسانه ای و اقتصادی با ملت ما سقوط کرده است. چنین مفهوم و مضمونی در سخنرانی اخیر ایشان بیان شد که در دو سال اخیر بارها شاهد تاثیر آموزش مجازی به دلیل شیوع تاج گذاری بوده ایم و پس از این اقدامات خصمانه، همان آپلود تصاویر و فیلم های جنسی را بارگذاری کرده ایم.

وی افزود: مردم باید بدانند که ساخت یکی از این فیلم ها و تصاویر مستهجن برای دشمنان ما هزاران دلار هزینه دارد. این تصادفی نیست که این تصاویر در اینترنت منتشر شده است. این تصاویر با هزینه های نجومی و سنگینی که دشمنان ما متحمل می شوند قرار داده شده اند تا استعداد فرزندانمان را خیره کنند. یعنی دشمن پاسدار بود و به محض اینکه تاج به دنیا هجوم آورد بلافاصله برای استعداد بچه های ما که در المپیک جهانی در سال های اخیر خوش درخشیدند، این تصاویر را تهیه و جانمایی کردند.

d5782dff 8c4b 41ee 8ccf ea425ff731bf خبر خاکستری

این آسیب شناس و استاد دانشگاه در پایان گفت: خانواده ها باید با حساسیت بیشتری در این زمینه فکر کنند. اگر آینده شومی که دشمن برای فرزندان این آب و خاک متصور است برای مردم کمی آشکارتر و ملموس تر شود، خانواده ها به هیچ وجه اجازه ادامه آموزش مجازی را نمی دهند. بنابراین خود خانواده ها باید در بازکردن مدارس و رفع افت تحصیلی کوشا باشند و حتی برای مدتی سعی نکنند فرزندان خود را به صورت آنلاین کنترل کنند و از این طریق فرزندان خود را از دام های شیطانی و سیاهی ها از دشمنان محافظت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید