دشمن به دنبال آلوده کردن فضای فکری و ذهنی جامعه است/ ایمان و اعتقاد مردم موضوع اصلی جهاد است.


ساعت: 17:05
تاریخ انتشار: 1401/03/16
کد خبر: 1843992

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده و عمومی، سرویس های اطلاعاتی آمریکا با حمایت مالی کارون های منطقه جنگ رسانه ای را سازماندهی کرده و به طور جدی برای آلوده کردن فضای فکری و روانی جامعه برنامه ریزی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد معاون هماهنگ کننده امور نمازگزاران خراسان رضوی ظهر امروز در همایش تجلیل از ائمه و بقاع متبرکه تربت حیدریه گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیت جنگ معنوی داشت. اگر در عرصه دفاع مقدس روشنگری نمی شد، دشمن آنقدر شبهه ایجاد می کرد که مردم در این 8 سال نتوانند برای انقلاب و نظام تلاش کنند.

وی افزود: بخش عمده ای از مبارزه دفاعی مقدس مدیون جهاد تبیین است که روحانی بزرگی وارد میدان شد و ستارگان این جبهه شهدای روحانی هستند که با خون خود این حماسه را ماندگار کردند، پس اگر روشنگری نباشد. و هیچ توضیحی در هیچ جهادی در این جهاد ما موفق نخواهیم شد.

گنابادی نژاد گفت: امروز تعداد زیادی از رسانه ها با هزاران متخصص علیه نظام اسلامی در صدد برگرداندن افکار و تضعیف ایمان و اعتقادات هستند و این اقدام بدی است، لذا طلاب و روحانیون باید در خط مقدم باشند. جهاد تبیین.» و اعتقادات مردم موضوع اصلی جهاد است.

گنابادی نژاد ادامه داد: در این جنگ اسلام و کفر و دروغ و راست باید دید در کجا هستیم، اولویت اصلی امروز در این جنگ نابرابر تبیین جهاد است.

وی گفت: هجمه ای که رهبری به آن اشاره کردند بارها مورد استفاده دشمن قرار گرفته و در عرصه سیاسی به موفقیت های چشمگیری دست یافته است، اما در ایران به این نتیجه رسیدند که فروپاشی داخل با استراتژی ناامید کردن اقشار مختلف مردم در ست شما. دستور کار .

معاون هماهنگ کننده زائران خراسان رضوی گفت: امروز برخی از درگیری های ما در زمین دشمن رخ می دهد زیرا دستاورد آن برای دشمن است، به طوری که بسیاری از حزب اللهی ها و انقلابیون با هم اختلاف دارند، امیدی به مردم نیست.

گنابادی نژاد افزود: امروز دشمن قصد دارد با کارگردانی افکار مردم را در رسانه تغییر دهد و این مهم ترین راهبرد دشمن است که با چهار راهکار دنبال می کند.

گنابادی نژاد گفت: بر اساس آمار و اطلاعات منتشر شده و عمومی، دستگاه جاسوسی آمریکا با حمایت مالی کارون های منطقه در حال تشکیل سازمان جنگ رسانه ای است و به طور جدی برای آلوده کردن فضای فکری و روانی جامعه برنامه ریزی می کند. “

وی از افزایش به عنوان اولین راهبرد دشمن برای ناامیدکردن مردم یاد کرد و افزود: افزایش دشمن به گونه ای است که یک حادثه کوچک اتفاق می افتد و همه برای افزایش آن بسیج می شوند، برعکس اتفاق می افتد و حادثه بزرگ کوچک می شود.

معاون امور زائران خراسان رضوی گفت: کاهش دیگر راهبرد دشمن در ناامیدی مردم است.

وی انکار اولویت ها را راهبرد سوم دشمن برشمرد و گفت: امروز دشمن در حال گسترش دستاوردهای معنوی است به گونه ای که 43 سال بعد از انقلابیون و حزب الله این سوال پیش می آید که آیا ما رشد معنوی داشته ایم و آن کلمه اینقدر چند برابر شده است؟ منتشر شده توسط روحانیت.

گنابادی نژاد افزود: تکرار یکی دیگر از راهبردهای دشمن در ناامیدی مردم است و می خواهند نسل جوان و عوامل محرک کشور را غیرفعال کنند که قطعا در مقایسه با دنیا نتیجه متوسطی دارد، بنابراین همیشه چیزی نمی گویند. . می شود و بی فایده است، بنابراین سنگر دشمن قدم به قدم پیش می رود و به خانه، مسجد، هیئت و فرهنگسرا می رود.

وی به تاکتیک های دشمن در جنگ رسانه ای اشاره کرد و گفت: بسیاری از اتفاقات عملاً دنیای امپراتوری رسانه ای را از بین برده یا مخدوش کرد زیرا هدفش این نبود.

معاون حج و زیارت استان خراسان رضوی گفت: امروز خطی که دشمن برای علمای انقلاب از آن استفاده می کند، خط حمله و تخریب است که علاوه بر محکومیت فعالیت مساجد، مراکز فرهنگی و حوزه های علمیه در خدمت انقلاب است. برچسب زده و تولید می شود.«این برچسب ها گاهی در خارج از کشور ساخته می شود و متاسفانه در داخل کشور توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید