مسیر تحول انقلاب نیازمند وحدت حوزه و دانشگاه است/دشمن در فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم است.

ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۶
کد خبر: 1792813

حجت الاسلام والمسلمین گلام حسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان گفت: وحدت حوزه و دانشگاه عامل رشد و توسعه نهاد انقلابی و یکی از آرمان های آن مرحوم است. امام

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت ، آئین مذهبی سیاسی نماز جمعه ظهر امروز در مصلی امام خمینی (ره) سمنان با حضور باشکوه مردم و امام جماعت حجت الاسلام والمسلمین گلم حسین مهدوی نژاد برگزار شد. ، جمعه موقت سمنان. شد.

امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: احیای راه. زندگی این بانوی بزرگوار در جامعه امروزی مورد نیاز است و معرفی الگوهای مبتذل به دنبال تخریب ارزش های معنوی جامعه است.

مهدوی نژاد در ادامه اذعان می کند: حضرت زهرا(س) در طول عمر پربرکت خود پاسداری از ولایت را مد نظر داشته اند و ما نیز باید آن را دنبال کرده و راه را به سوی ولایت پیش ببریم.

وی با اشاره به 27 هازارد، سالروز عروج معراج شهید آیت الله دکتر مفتک (ره)، منادی و بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: .

امام جمعه موقت سمنان تاکید کرد: امروز دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین این دو گروه است و جوانان باید با هوشیاری و وحدت مسئولیت رشد فکری و معنوی جامعه را بر عهده بگیرند و انقلاب را به هدف خود برسانند.

وی با اشاره به در پیش بودن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در غیر این صورت به تصویر کشیدن جنایات دوران پهلوی و ناامید کردن مردم انقلاب باعث تغییر تفکر و ذهنیت آنها می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید