قیام جدید با هوشیاری مردم سرکوب شد/هدف دشمن ناامید کردن مردم از ارزش‌های انقلاب است.


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900591

این کارشناس سیاسی گفت: دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با ترفندهای مختلف سعی در ناامید کردن مردم ایران دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اسماعیلی کارشناس و فعال سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار درباره ابعاد فتنه اخیر دشمن گفت: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد صحنه هایی در کشور بودیم که کینه و دشمنی برخی را نشان می داد. مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.»

اسماعیلی با اشاره به خباثت های دشمنان در دوران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ببینید پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن سال 57 نقطه شروع قیام های دشمنان علیه انقلاب بود. از جمله دشمنی رژیم سلطان با ایران اسلامی بود.

وی افزود: پس از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران اسلامی یکی پس از دیگری از همه تلاطم ها به سلامت عبور کرده است، اما ملت ما همچنان بیدار است و به خوبی می داند که صهیونیسم و ​​استکبار جهانی با سختی های خود. و روشهای نرم در برابر انتقال مکتب انقلاب اسلامی به سراسر جهان.

اسماعیلی ادامه داد: بنابراین دشمن تسلیم نمی شود و همچنان برای ملت ایران آشوب دارند و همه دیدیم که در اغتشاش اخیر دشمن به بهانه کشته شدن یک هموطن (مهسا امینی) وارد صحنه شد و بزدلانه با جنگ رسانه ای، تبلیغات و برنامه ریزی و هدایت عملیات روانی علیه افکار عمومی.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: متأسفانه برخی از هنرمندان یا سلبریتی ها ندانسته یا عمدا در خاک دشمن بازی کرده اند و محرک اغتشاشات بوده و به نوعی در ایجاد ناامنی های اخیر بازیگران آسیب دیده دشمنان انقلاب بوده اند.

وی تصریح کرد: مردم به خوبی می‌دانند که چگونه از آرامش، امنیت، ثبات، نظام و ارزش‌های خود محافظت کنند و در عین حال اگر کسی اعتراضی دارد راه‌های قانونی آن را می‌شناسد و اعتراض خود را نیز مطرح می‌کند. و درخواست های آنها را دنبال کنید.

این تحلیلگر سیاسی افزود: حضور مردم در اجتماع امت رسول الله (ص) باعث شد تا این پیام به همه دشمنان ملت برسد که مردم اجازه نخواهند داد کسی از مشکلات داخلی کشورشان سوء استفاده کند. با هوشیاری و دقت و در برابر یاغیان و غیره. کسانی که به مال و جان مردم صدمه می زنند و به نذر مردم توهین می کنند و آرامش و تجارت را از مردم سلب می کنند.

وی تاکید کرد: دشمن در این موضوع از نظر میدانی، سلاح، ورود سلبریتی ها و رسانه های بیگانه و نحوه ضربه زدن به مردم، نیروی انتظامی، امنیت در جامعه و آسیب به اموال عمومی و به طور کلی یک جنگ همه جانبه علیه ملت ایران خود را نشان داده است و ما در واقع با درگیری برنامه ریزی شده دشمن در کشور با استفاده از گروهک ها و امثال آن مواجه بودیم و مردم به درستی صفوف خود را از آن گروهک ها و باندهای شورشی جدا کردند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید