هدف دشمن تفرقه انداختن ملت و متلاشی کردن آن است/ بقای انقلاب حاصل هوشیاری مردم است.


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907580

کارشناس سیاسی «محمدمهدی نظام» بقای انقلاب را حاصل هوشیاری مردم دانست و گفت: دشمن در صدد حمله به منبع قدرت یعنی اقتدار است. وحدت و یکپارچگی ملت ایران پس از تمام ضرباتی که از ایران اسلامی خورد، ما زیر پرچم مقدس زندگی می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ 17 آذرماه، «محمدمهدی نظام» کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگاران، حوادث اخیر را برنامه ریزی شده دشمن برای تجزیه قومی کشور دانست و گفت: در این جنگ تلفیقی، دشمن با تمام توان در حال عملیات است. و در مسیر آینده ایران قطعاً این تقابل چه در عرصه رسانه ای و چه در عرصه پیچیده تر خواهد شد.

وی با بیان اینکه کشورهای منطقه و دشمنان انقلاب به قدرت نظامی ایران واقف هستند، گفت: باید در این جنگ رسانه ای تهاجمی هوشمندانه عمل کنیم.

وی ادامه داد: تجربه نشان می دهد اگر کار رسانه ای خالصانه انجام شود دو برابر اثر «سلام کمنده» که برکاتش را در سطح منطقه و جهان دیده ایم، خواهد بود.

وی با بیان اینکه بحث انتقال مفاهیم از طریق هنر باید مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که در این زمینه عقب هستیم، گفت: در کلاهبرداری های مسیح علینژاد یک کار فرهنگی واقعی در سال های اخیر توسط خانمی در انزلی انجام شده است. که رفتار خوبی داشت برای ترویج حجاب هدایای فرهنگی به گردشگران می داد و همین اقدام به ظاهر کوچک خشم او را برانگیخت، مطمئنا اخلاص در کار و هنر موثر خواهد بود.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانش آموزی کشور بر لزوم توجه جدی به عرصه تعلیم و تربیت و پیوست فرهنگی در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در سال 1385 بر مقام معظم رهبری. شورای انقلاب ما باید در راه ایران قوی باشیم. بیایید به سمت تمدن گام برداریم.

ایشان همگان را به خواندن و بازخوانی پیام رهبر کبیر انقلاب در قطعنامه 598 دعوت کردند و اعلام کردند: راه ما راه حق و مبارزه است و تا زمانی که در آنجا هستیم این مقابله با جبهه باطل وجود خواهد داشت.

این کارشناس سیاسی با اشاره به راهکارهای خنثی سازی توطئه های دشمنان ادامه داد: اعتلای معنویت، اخلاق و آموزه ها و پیشنهادات تمدن سازی با مهار روحیه مایه دلگرمی است که با وجود توطئه های دشمنان، این هویت زاییده خون انسان است. شهدا دوباره زنده می شوند و این همان راه موعود در ظاهر است.

وی بر اصل “اتحاد و یکپارچگی” تاکید کرد و گفت: مردم ما باید بدانند که براندازی منجر به تجزیه کشور می شود، علیرغم اینکه زمانی که دشمنان به کشور ما ضربه می زدند، در تمام این سال ها سعی داشتند به منشاء حمله کنند. اقتداری که اتحاد و یگانگی ملت ایران است در حالی که همه اقوام زیر یک پرچم مقدس زندگی می کنند.


بالاترین مبارزه با دشمن، خدمت به مردم است

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بالاترین مبارزه با دشمن خدمت به مردم است، تصریح کرد: همه باید این مکان را مرکز دنیا بدانند و با وجدان آگاه به وظیفه خود عمل کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی بر اهمیت احساس مسئولیت تاکید کرد و گفت: یکی از دغدغه های حوزه آموزش، تقویت احساس مسئولیت در نسل جدید است ضمن اینکه دشمن به دنبال ایجاد بی تفاوتی در بین جوانان ما نسبت به مسائل اجتماعی است. بنابراین باید اقداماتی انجام دهیم. باید این کار را کرد تا جوانان ما شاهد پیشرفت کشور باشند و روایتی از پیشرفت داشته باشند تا همه این اقدامات در برابر توطئه های دشمنان موثر باشد تا بتوانیم با وحدت و یکپارچگی راه ایران قدرتمند را طی کنیم. .

نیازمند ادامه داد: این انقلاب ناشی از خود این افراد است و دلیل بقای این انقلاب مردم هستند.

در سال های اخیر شاهد اقداماتی بوده ایم که شایسته این انقلابیون نبوده و نیستند، لذا امیدواریم همه کارکنان قدردان این افراد باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید