هدف دشمن ایجاد تفرقه بین مردم و روحانیت است. روحانیت نقش مهمی در انقلاب و دفاع مقدس داشت


ساعت: 18:58
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840160

مسئول دفتر رهبری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه محراب و تریبون روحانیت مهم است و دشمن به این لباس حساس است، گفت: این محراب و تریبون روحانیت مهم است. بدهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام حسن بیگدلی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز زنجان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و روز پایداری و پایداری گفت: ماندگاری و پایداری از اصول اساسی دین اسلام است.

وی با بیان اینکه خداوند در آیات متعددی از قرآن کریم به استقامت و استقامت توصیه کرده است، خاطرنشان می کند: انسان باید مقاوم باشد و هر حرکت خزنده خود را متزلزل نکند و هر حرکت دشمن باید او را بترساند و نترسد. ترس از مرگ و تسلیم شدن در برابر آن دشمن باید بترسد زیرا عزت مسلمان عظمت اوست.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم نیز راه و روش استقامت را گوشزد کرده است، افزود: استقامت و استقامت لازمه تحقق اهداف اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره چهار هزار نفری روحانیون در پنجم خردادماه در شهر مقدس قم گفت: چهار هزار روحانی فدای کشور عزیزمان اسلامی و امام زمان(عج) شده اند. خمینی فرمودند: «خدا را شکر که از دیوارهای فیضیه تا سلولهای مخوف رژیم شاه و از کوچه تا مسجد و محراب و از روز جمعه تا خط مقدم جماعت دارند، خون پاک شهیدان. حوزه و روحانیت، افق گلهای فقهی.

وی با بیان اینکه تاریخ تشیع و حوزه های علمیه را با شهادت و فداکاری روحانیت می بینیم، گفت: با توجه به حوزه و شهدای آن ترکیبی ماوراء الطبیعه به دست می آید.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به ترکیب 12 برابری شهدای روحانی نسبت به سایر اصناف و اقشار گفت: روحانیت در صحنه جنگ حضور کامل داشتند که از جمله آنها می توان به رهبر معظم انقلاب، آیت الله مشکینی، آیت الله حائری شیرازی و … اشاره کرد. علمای دیگر

وی افزود: این روحانیت بودند که خیانت های بنی صدر را افشا کردند و در جبهه حضور یافتند، در حالی که علاوه بر حضور در جبهه، به میدان جنگ نیز دعوت شدند و ایثار و شهادت را در زندگی خود ترویج کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: روحانیت علاوه بر جنگ در حوادثی مانند سیل و زلزله و مبارزات با بیان و تبیین در صحنه حضور دارند و همراه با مردم. آخوندی را که کاخ باشد و به نام دین با دین مخالفت کند، حتی اگر در لباس روحانیت باشد، روحانی نمی داند.

وی با اشاره به 4000 شهید روحانی تقدیم نظام و انقلاب اسلامی گفت: از این تعداد 181 شهید دارای تحصیلات سطح 4 (معادل دکترا) و 30 شهید از جمله شهیدان بهشتی، مطهری و محلاتی بودند. مجتهدین

حجت الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: 88 نفر با تحصیلات 3، 26 معاون، 20 قاضی، 42 امام جماعت، 72 غواص، 2309 آرپی جی و تک تیرانداز و 22 فرمانده لشکر و تیپ و 928 نفر در رده های مختلف نظامی و 222 نفر فرمانده و گردان هستند. شرکت ها

وی با بیان اینکه محراب و تریبون روحانیت مهم است و دشمن روی این لباس حساس است، افزود: دشمن می خواهد بین مردم و روحانیت تفرقه ایجاد کند و مردم جلوی حوزه بایستند.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: کنگره شهدای روحانی برگزار می شود تا به مردم بگوییم روحانیت در کنار مردم است پس نباید اجازه دهیم دشمن بین مردم و روحانیت شکاف ایجاد کند و همه به سمت کمال حرکت خواهیم کرد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید