دشمن با ایجاد اختلاف می کوشد به اهداف شوم خود برسد/ سرمایه گذاری سنگین دشمن برای ایجاد تفرقه مذهبی


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914177

حلیمه پیری گفت: اکنون دشمن روی مشکل اختلافات قومی و مذهبی سرمایه گذاری زیادی کرده است، یعنی هدفش این است که شیعه را در مقابل سنی و سنی را علیه شیعه قرار دهد، مردم را بکشد و به اهداف خودش برسد، باید نظام جمهوری را از بین ببرد، اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حلیمه پیری کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: تاریخ و اصل پرچمداران هدایت با شهداست و در روز قیامت همین شهدا شفیع آنان خواهند بود. در پیشگاه خداوند متعال.

وی افزود: اگر به تاریخ رجوع کنیم، این موضوع در کتاب علامه امینی بسیار مشهود است، به گونه ای که بیش از 130 شهید برجسته، فقیه، فیلسوف، عارف، قاری و حافظ قرآن، مجتهد در طول تاریخ را می بینیم. علم را برای جانشینان پیامبران و اولیای الهی دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی را اشتباه نمی‌دانستند، بلکه مبارزه در راه حق با باطل را افتخاری بزرگ می‌دانستند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به گونه ای نقش آفرینی کردند که هرگز تسلیم دشمنان اسلام نشدند.

وی تصریح کرد: کسانی که پرچم رهبری را به دست می گیرند باید مردم را به ارزش ها دعوت کنند و خودشان باید در آن سمت حرکت کنند تا مردم ببینند. تجربه روحانیت در حمل پرچم و رهبری مردم بسیار زیاد است و بیشتر آنها با لباس فاخر به شهادت رسیدند.

پیری تصریح کرد: دشمن روی گزینه هایی کار می کند که بیشترین آسیب را به نظام اسلامی وارد کند.

وی افزود: اکنون دشمن روی مشکل اختلافات قومی و مذهبی سرمایه گذاری زیادی کرده است، یعنی هدفش این است که شیعیان را علیه سنی ها و سنی ها را علیه شیعیان بکشاند، مردم را بکشد و به اهداف خود برسند که این امر باعث خواهد شد. نظام جمهوری اسلامی را فرو بریزد.

این کارشناس مسائل سیاسی اذعان داشت: یکی از آرمان های شهدا این است که حفظ نظام از وظایف است و همه باید در جهت تقویت نظام اسلامی حرکت و گام برداریم و دشمن را بشناسیم و حیله های او را بشناسیم. اگر دشمن را می شناختیم و دشمن علم بودیم و بصیرت داشتیم، در مقابل نقشه دشمن بازی نمی کنیم و دشمن ما باید در راه حمایت از نظام اسلامی و ولایت فقیه قوی، محکم و استوار باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید