دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه مذهبی هستند/ افترا روش رسانه های غربی است.


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910291

حجت الاسلام والمسلمین بزمانی گفت: همه باید با توجه به نقشه های دشمنان هوشیار باشند و بر اساس درک قوی، محکم و پایدار دشمن در راستای حمایت از نظام اسلامی و ولایت گام برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: اصل و نسب پرچمداران هدایت در واقع نشان می دهد که در کنار شهدا بودند.

وی افزود: شهدا کسانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی جان خود را در راه دین و کشور خود فدا کردند.

این خطیب روز جمعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی هیچگاه تسلیم دشمنان نشده است.

وی افزود: کسانی که پرچم رهبری را به دست می گیرند باید مردم را به ارزش ها دعوت کنند و برای رعایت آنها باید در آن مسیر حرکت کنند.

امام جمعه ایرانشهر گفت: کسانی که مردم را رهبری می کنند در گفتار و عملشان یکسان باشند.

وی افزود: اکنون دشمن دقیقا می داند که روی چه گزینه هایی کار کند که بیشترین آسیب را به نظام اسلامی وارد کند.

این واعظ روز جمعه اذعان داشت: در این ماجرایی که امروز در ایران پیش آمد، شک نکنید که دشمن سرمایه گذاری هنگفتی روی مشکل اختلافات قومیتی و مذهبی کرده است که برادران شیعه را در مقابل سنی ها و سنی ها را در مقابل شیعیان و در واقع قبایل قرار داده است. باشد که او از این طریق به اهداف خودش که هدف اصلی سرنگونی جمهوری اسلامی است برسد.

حجت الاسلام بزمانی بیان می کند: یکی از اهداف شهدا حفظ نظام بود که یکی از وظایف آنها محسوب می شد.

وی گفت: در واقع پیام خون شهدا حفظ نظام است و همه باید در جهت تقویت نظام اسلامی حرکت کرده و قدم برداریم و دشمن را بشناسیم و حیله های او را بشناسیم.

وی افزود: اگر دشمن را بشناسیم و بصیرت داشته باشیم، نقشه دشمن را بازی نمی کنیم.

این واعظ روز جمعه اذعان داشت: انسان اگر ساده لوح باشد به راحتی در مسیر نقشه های شوم دشمن قرار می گیرد و قدم می گذارد و در واقع همان حرف هایی را می زنند که شبکه منوتو، بی بی سی و جاهای دیگر می گویند.

امام جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: امروز همه باید برای پاسداری از آرمان بزرگ و والایی که شهدا به سوی آن گام نهادند و حفظ تمدن نوین اسلامی که راه آن انقلاب اسلامی است گام بردارند.

وی بیان کرد: همه باید متناسب با نقشه های دشمنان هوشیار باشند و بر اساس درک محکم، محکم و پایدار دشمن در راستای حمایت از نظام اسلامی و ولایت گام برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید