برخی به دنبال تفرقه در ایران هستند/ من همیشه از تفرقه پرهیز کرده ام


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 07/07/1401
کد خبر: 1900127

هافبک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به آخرین سوالات واکنش نشان داد و گفت: برخی به دنبال تفرقه و تفرقه در ایران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وحید امیری، هافبک تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس به سوالات اخیر کشور واکنش نشان داد و اظهار داشت: سکوت برخی از مردم در قبال چنین موضوع مهمی و مرگ یک فرد بی گناه، دختری اهل شهر. سرزمین ما دلیل بی تفاوتی نیست اما برای شخصی مثل من که همیشه از تفرقه پرهیز کرده ام نوشتن از مرگ ناعادلانه مهسا امینی سخت بود اما ننوشتن از آتش زدن قرآن توسط عده ای. قرآن کتاب مقدس میلیاردها انسان روی کره زمین است.

امیری ادامه داد: نوشتن از رفتار بسیار زشت برخی از افسران نیروی انتظامی که دل انسان را به درد می آورد و از بریدن گلوی یک افسر بی گناه و وظیفه شناس دیگر ننوشت و سوختن افسر دیگری را ندید سخت بود. وقتی دیدم احساسات پاک و معصوم کشورم اعتراض به حق را همراه با سوء استفاده برخی دیگر در تخریب اموال عمومی و جسارت به اهتزاز درآوردن پرچم اباعبدالله نشان می دهد، رنج کشیدم.

هافبک تیم ملی ایران نوشت: حمایت شخصی مثل مریم رجوی و دار و دسته اش که جنایاتش بر هیچکس پوشیده نیست را ببینیم و نفهمیم که چیزی جز تفرقه و تباهی برای ما ندارند، نفهمیم که بعضی ها خواب می بینند. از تقسیم کشورم و می خواهم از آب تیره ماهی بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید