دشمن از شکاف کوچکی برای تفرقه استفاده می کند / نجات کشور در پرهیز از جریان چپ و راست است


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904682

حجت الاسلام عطایی، استاد دانشگاه گیلان خطاب به سیاستمداران و نظریه پردازان کشور در همه عرصه ها گفت: اگر از گرایش های چپ و راست فاصله بگیریم، کشور هر کجا آسیب دیده باشد، دوباره متولد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عطایی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، با توجه به اهمیت حفظ وحدت در جامعه بر اساس دستورات قرآن کریم، رسول الله (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) گفت: ) ) به جای کوبیدن بر طبل تفرقه باید روی وحدت تمرکز کرد.

وی افزود: دشمن از یک اختلاف کوچک برای تفرقه سوء استفاده می کند در حالی که اصول و مبانی دین بین شیعه و سنی یکسان است.

این استاد دانشگاه با اشاره به سخنان رهبری با بیان اینکه جمهوری اسلامی نهالی بود که امروز به درخت روشنایی تبدیل شده است، گفت: انقلاب اسلامی ریشه در اسلام ناب دارد که از ابتدای موضوع 1400 سال دوام آورده است. تا امروز با شعار «غیر شرقی و غیر غربی» که بدون توجه به هر گرایش و انحراف به سمت غرب و شرق در نهاد و بطن دین وجود داشته و در طول تاریخ مستقلاً ایستاده و مقاومت کرده و شاهد بزرگی بوده ایم. موفقیت در این مسیر

وی خطاب به سیاستمداران و نظریه پردازان کشور در همه عرصه ها تصریح کرد: اگر از گرایش های چپ و راست فاصله بگیریم، کشور از جایی که آسیب دید، دوباره متولد می شود، به عنوان مدیریت و برنامه ریزی اقتصادی لیبرال که بر اساس اصل 44، از طریق واگذاری انجام می شود. مالکیت در دست مردم این مملکت زنده می شود و مردم راضی می شوند و باید این شعار «نه شرقی نه غربی» را در عمل ثابت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید