ایجاد شکاف و برافروختن نقشه دشمن برای ملت و اتحاد ایران رمز موفقیت در برابر توطئه دشمن است.


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900552

جوخار نماینده مردم یزد در مجلس گفت: ایجاد تفرقه و ایجاد التهاب نقشه شوم دشمن برای ملت ایران است و حرکت همراه با دشمن با نگرانی آن را دنبال می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: اعتراض و ناآرامی دو مقوله جدا از هم هستند، معمولا اعتراضات برای مطالبات صنفی، اجتماعی، سیاسی و در خصوص قوانین برگزار می شود اما متاسفانه در حوادث اخیر، برخی افراد با تحریف خواسته های مردم، قیام کردند.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر جریانات خاصی با تحریک و تحریک افکار عمومی و با نفوذ در جریانات مطالبه گر مردمی، با انحراف مطالبات اصلی مردم، با ایجاد خشونت و آسیب رساندن به اموال عمومی و بیت المال، برای ملت هزینه کردند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه مشخص است این اغتشاشات به خارج از کشور و توسط دشمنان این نظام هدایت می شود، ادامه داد: این حرکت ها با سلطنت طلبان، منافقین، بهائیان ارتباط دارد. است و دولت های آمریکا و انگلیس که احساسات و افکار عمومی و مردم را تحریک می کنند به هرج و مرج فراخوانده شده اند.

جوخار با بیان اینکه ایجاد تفرقه و ایجاد التهاب نقشه شوم دشمن برای ملت ایران است، گفت: ناآرامی ها و اتفاقات اخیر در کشور با نقشه دشمن دنبال می شود و دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و دوقطبی در بین ملت ایران است تا به خواسته های خود برسد. ایید، اما ملت ایران مثل همیشه با انسجام و اتحاد داخلی نقشه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

وی ادامه داد: ایجاد دوقطبی در سطح جامعه باعث بی ثباتی در کشور می شود و دستاوردهایی را که می توان در سایه آرامش برای ملت ایران تامین کرد تغییر داد و شرایط را به ضرر ملت ایران و به نفع آن تغییر داد. از دشمن.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید