برافروختن بسیج به عنوان مدال افتخار کشور/دشمن با دروغ در فضای مجازی هدفی جز سرخوردگی جوانان ایران ندارد.


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914017

کارشناسان سیاسی تفکر بسیجی را موجب رشد انقلاب و پیشرفت در برابر استکبار و تحریم عنوان کردند و گفتند: مشارکت پرشور مردم در قالب بسیج، استقامت و پایداری و پیروزی ملت ایران در برابر تجاوزات بود. دشمن و پیروی از فرهنگ شهادت .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قزاق میری کارشناس سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دیدار با بسیجیان که فرمودند: بسیج یکی از ابتکارات بزرگ امام (ره) بود، گفت: امروز بسیج در صحنه های مختلف نقش موثری دارد. این نهاد مقدس از بدو تأسیس بسیج تا به امروز یکی از مؤثرترین عوامل انسانی در کشور با توانایی ها و ظرفیت های بیشمار بوده که همواره منشاء فعالیت ها و خدمات گوناگون در عرصه های مختلف بوده است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی موجب رشد انقلاب و پیشرفت در برابر استکبار و تحریم شد و حضور پرشور مردم در قالب بسیج، استقامت، پایداری و پیروزی ملت ایران در برابر تجاوزات دشمن و دشمن بود. پیروی از فرهنگ شهادت


این کارشناس سیاسی با بیان اینکه تفکر بسیجی الگویی برای کشورهای منطقه برای مبارزه با استکبار شده است، اذعان داشت: بسیج را نباید یک سازمان دید، بلکه بسیج یک فرهنگ است که باید به عنوان یک الگو در کتاب نگاه شود. آزادی و به برکت حضور قهرمانانه مردمشان بر اساس الگوی بسیج سازماندهی شده اند.


وی با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد اجتماعی در جامعه ماست، خاطرنشان کرد: بسیج مانند خانواده ای است که عضوی از ساختار و نظام اجتماعی جامعه است، نهادی که هدفش پاسداری از ارزش ها و آرمان های اسلام است. انقلاب ایجاد شد و فروپاشی آن جز در صورت فروپاشی جامعه اسلامی قابل تصور نیست.



نفوذ موضوع مهمی است که فرماندهان و مدیران باید نسبت به آن حساس باشند


احمد رازدار کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: بیانات امروز رهبر معظم انقلاب مسیر روشنی را در انتظار انقلاب اسلامی است و برای دشمنان انقلاب نیز مایه ناامیدی بزرگ است.


وی فضای مجازی را بستری برای پمپاژ دروغ و ناامیدی به مردم عنوان کرد و افزود: دشمن بعد از اینکه دید در فضای واقعی راه به جایی نمی برد و در جنگ نرم و فضای رسانه ای قصد دارد راهبرد خود را تغییر داده است. برای ناامید کردن افکار عمومی و به دلیل اینکه رهبر انقلاب در بیانات خود فرمودند تحمیل توافقات دیگری را در دستور کار قرار دادند.


رازدار بسیج را نیروی الهی برای انقلاب اسلامی می داند و می گوید: اگر امروز می بینیم که انقلاب اسلامی ما بعد از چهل و چند سال به این نقطه پیشرفت رسیده است، قطعاً به دلیل وجود شجره طیبه، بسیج است. که مردم جمهوری اسلامی ایران هستند. .


این کارشناس سیاسی با بیان اینکه دشمن به دنبال تخریب چهره بسیج در بین مردم است، یادآور شد: همانطور که رهبر انقلاب امروز هشدار دادند، نفوذ موضوع مهمی است که مدیران و فرماندهان بسیج باید نسبت به آن حساس باشند زیرا دشمن با لباس بسیجی و با نام بسیج قصد داشت این نسب را در میان سیاه پوستان نشان دهد در حالی که بسیج در همه عرصه ها به مردم خدمت می کرد.

بسیج مثل مدال افتخار در کشور می درخشد


خدیجه منصور بستانی کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما به روایت رهبر انقلاب از ایثارگری های بسیج در کشور گفت: بسیج مجاهدین و ایثارگران تربیت کرد که امروز در جهان اسلام از مظلومان و ارزش های اسلامی حمایت می کنند

وی افزود: بسیج تنها در عرصه دفاعی و نظامی فعالیت نمی کند، بلکه سازمان بسیج مسئول تمام صحنه های انقلاب است و ارزش های نظام را در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی از جمله حضور در بلایای طبیعی حفظ می کند. و کمک به مردم آسیب دیده، سازندگی، محرومیت زدایی، جنگ نرم و رسانه ای، مقابله با تهدیدات فرهنگی و اجتماعی، همه این موارد بر نقش بسیج تأثیرگذار بوده است.

بستانی ادامه داد: رشادت‌های مدافعان سلامت از حرم تا حفاظت از حرم و شرایط سخت ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست و شاهد تلاش بسیجیان از زمان ظهور ویروس مخوف کرونا هستیم. که در خط مقدم ستاد نظام سلامت و خدمت در جبهه حماسه آفریدند. سلامت پیشگام بودند.

منصور بستانی با بیان اینکه بسیج امروز مانند یک مدال افتخار در کشور می درخشد، گفت: بسیج مسئول تمام بحران ها بود، از مدیران بسیجی گرفته تا بسیجی هایی که خود را موظف می دانستند به افرادی مانند زلزله سرپل ذهاب و حوادث دیگر کمک کنند. کمک به آسیب دیدگان علاوه بر حضور در بحران های مبارزه با کرونا، در قالب طرح شهید سلیمانی، خاطره ای ارزشمند در بحران های زلزله و سیل نیز از خود به یادگار گذاشتند.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس ده ها هزار شهید بسیجی در راه حفظ تمامیت ارضی، مبانی و ارزش های اسلامی و انقلابی به شهادت رسیدند و پس از جنگ تحمیلی نیز در عرصه های مختلف شهدای بسیجی زیادی در مسیر پیشرفت و استقرار به شهادت رسیدند. نظم و امنیت و پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری.ایران اسلامی ارائه شد.

این کارشناس سیاسی تاکید کرد: امروز هم بسیجیان در صحنه های مختلف در قالب آتش حضور دارند و آماده فداکاری هستند افسران جنگ نرم و از فعالان فضای مجازی محسوب می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید