سردار حاجی زاده: تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده چون هدفی نداشتند به خارج از کشور رفتند و در ناسا یا پروژه هایی علیه مردم مظلوم ایران و جهان مانند استارلینک شرکت کردند.

سردار حاجی زاده: تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده چون هدفی نداشتند به خارج از کشور رفتند و در ناسا یا پروژه هایی علیه مردم مظلوم ایران و جهان مانند استارلینک شرکت کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده به دلیل اینکه هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص نمی دادند به خارج از کشور رفتند و به ناسا یا پروژه هایی علیه مردم مظلوم ایران و جهان پیوستند. Starlink و خدمت به دشمن.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تعداد کمی از جوانان تحصیلکرده به دلیل اینکه هدف نداشتند و دوست و دشمن را تشخیص نمی دادند به خارج از کشور رفتند و به ناسا یا پروژه هایی علیه مردم مظلوم ایران و جهان پیوستند. Starlink و خدمت به دشمن.

سردار سرلشکر امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در افتتاحیه فصل جدید اردوهای راهیان پیشرفت گفت: دانش آموزان و نوجوانان عزیز ممکن است برای شما سوالی پیش بیاید که چیست؟ دلیل برگزاری آن اردوها برای دانش آموزان و نوجوانان چیست؟ حال اگر این موضوع حل شود و وضعیت و شرایط کشور تبیین شود و مسئولیت شما عزیزان گفته شود قطعا به آینده بیشتر توجه خواهید کرد.

وی افزود: در تاریخ همه کشورها اتفاقات مهمی رخ داده است. از جمله ایران عزیز، 44 سال از انقلابش. ایران در این سال ها در آستانه حوادث قرار گرفت و در فصول زیادی حوادث مختلفی را پشت سر گذاشت که یکی از مهم ترین آن ها جنگ تحمیلی هشت ساله بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: جنگی که تمام دنیا اعم از کشورهای عربی، اروپا، آمریکا و شوروی سابق (بلوک شرق) به رهبری آمریکا به عنوان حامیان صدام در آن قرار گرفتند. در کنار این کشور همه اقشار مختلف از جمله کصباح، بازاری، ارتش، سپاه، سرباز و غیره که مهمترین نقش آفرینی در این حادثه را داشتند دانش آموزان و نوجوانان بودند.

وی افزود: همه دنیا به رهبری آمریکا و شوروی سابق علیه ایران بودند و این جنگ تنها مشکلی بود که غرب و شرق با هم داشتند و در واقع آمده بودند انقلاب اسلامی را از بین ببرند. در دنیا یک بار برای همیشه ایران در آن زمان با کمبود تجهیزات و امکانات مواجه بوده است، اما در این جنگ اقشار مختلف جامعه وارد کار شده اند؛ اگر حضور نوجوانان و دانش آموزان و تعداد شهدا را بررسی کنیم. در این میدان جهاد و جنگ بین المللی و رویارویی با دشمنان، نقش بی بدیل این قشر بر همگان بویژه شما نوجوانان روشن خواهد شد.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: این اردوها به همین منظور برای آشنایی شما با تاریخ انقلاب و ایران عزیز و همچنین آشنایی با شرایط کنونی ایران و میزان پیشرفت و اقتدار برای ایفای نقش در این عزیزان است. کشور. در دوران دفاع مقدس اگرچه نوجوانان و دانش آموزان به سن قانونی نرسیده بودند و تکلیف قانونی نداشتند و در جنگ مسئولیت نداشتند، اما احساس مسئولیت و وظیفه باعث شد تعداد زیادی از دانش آموزان دفاع از کشور جلوه کنند. . در جنگ تحمیلی 20 درصد جمعیت را نوجوانان و دانش آموزان و 20 درصد از کل شهدای دوران دفاع مقدس را دانش آموز تشکیل می دادند.

وی افزود: این تعداد بسیار زیاد است زیرا به عنوان مثال ما 40 هزار شهید از صفوف سپاه از دست دادیم و تعداد زیادی از برادران عزیز ارتشی به شهادت رسیدند اما ارتش و سپاه وظیفه ذاتی دارند که از تمامیت ارضی کشور حفاظت کنند. یک کشور. تعدادی از رزمندگان از جمله بستگان سربازان، برخی به عنوان اقدام احتیاطی فراخوانده شدند و برخی نیز از اقشار مختلف در بسیج شرکت کردند، اما تعداد دانشجویان شرکت کننده به عنوان رزمنده و تعداد سی و شش هزار شهید دانش آموز قابل توجه است. یعنی بسیاری از قهرمانان ملی کشور دانش آموز هستند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: خردسالان و دانش آموزان ما در دوران دفاع مقدس نقش اساسی در یگان ها و تیپ ها داشتند و ساختار اولیه یگان ها را تشکیل می دادند و البته باید گفت که نوجوانان معیار بودند. حاملان در تمامی رویدادهای مهم کشور و کارنامه درخشانی دارند. در پیروزی انقلاب اسلامی از سال 56 که حضور یکپارچه ملت در برابر طاغوت علنی شد، دانش آموزان و نوجوانان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی که یک جنگ بین المللی بود و در عرصه جهادی نقشی بی بدیل داشتند. گروه ها، نقش منحصر به فردی را در حوادث غیرمنتظره ایفا کردند.

وی با بیان اینکه امروز شما نوجوانان و دانش آموزان باید برای خود ارزش قائل شوید چرا که نوجوانان و دانش آموزان آن دوران که درگیر حوادث مختلف بودند در همان نقشی هستید که باید شرایط کشور و منطقه را درک کنید. قادر به انجام ماموریت خود یک روز مبارزه با طاغوت، یک روز در جنگ تحمیلی و مبارزه با استکبار و روز دیگر در عرصه سازندگی و اقتصاد. عزیزم امروز باید تاریخ انقلاب و کشور را بدانی و این راهپیمایی های پیشرفت باید تو را از تاریخ چهل و چهار ساله انقلاب و حوادث رخ داده و وضعیت کنونی آگاه کند. کشور و میزان پیشرفت و اقتدار کشور بر اساس خودباوری و اتکا به نیروی درونی، زیرا آینده متعلق به شماست و شما آینده سازان کشور خود هستید.

سردار حاجی زاده گفت: خداوند متعال به شما توفیق داده است و نسبت به سایرین از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار هستید و این امکانات آموزشی به کمک ملت ایران در اختیار شما قرار می گیرد، لذا باید از این فرصت استفاده بهینه کرده و در مسیر کنونی نقش جدی ایفا کنید. وضعیت کشوری که دارید؛ چندی پیش در دانشگاه مازندران گفتم که برخی از جوانان کشور با پول دولتی تحصیل کردند و ادامه تحصیل دادند و برخی نیز چون هدف نداشتند و دوست و دشمن را نمی شناختند به خارج رفتند و بودند. کار در ناسا یا پروژه هایی علیه مردم مظلوم ایران دنیا مثل استارلینک که چتر به روی دنیا گشوده و برنامه دارد، ظهور کرد و به دشمن خدمت کرد. پایان بدی برای یک مرد جوان است.

وی افزود: باید گذشته و حال را تجزیه و تحلیل کرد و از چشم دوستان و دشمنان غافل نشوید، زیرا آموختن و کسب علم هدف نیست، بلکه وسیله ای برای رسیدن به قرب الهی، خدمت به مردم و مردم عزیز و مستضعف جهان است. . .

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان گفت: قدر خود را بدانید و آماده ایفای نقش در آینده کشور باشید.

دیدگاهتان را بنویسید