آغاز برنامه های زیر سایه خورشید در حاجی آباد/ کاروان خدام حرم مطهر رضوی وارد شهر حاجی آباد شد.


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843728

کاروان زیر سایه خورشید استان هرمزگان متشکل از هدم حرم مطهر رضوی و هادمیران با پرچم زلال حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام وارد شهر حاجی آباد شد و به گرمی برخورد کرد. مورد استقبال مردم و مسئولان این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; صبح امروز در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، کرامت کاروان زیر آفتاب استان هرمزگان متشکل از حرم مطهر رضوی و هادمیران همراه با پرچمی روشن در حرم حضرت علی بن موسی العلیه السلام. -از موسی الرضا(ع) حاجی آباد در روستای سرچهان استقبال شد. مردم و مدیر شهری مشخص شدند.

این کاروان با حضور در اولین برنامه خود در شهر حاجی آباد و روستای سرچاهان در منزل شهید والامکام هماتولا شمسایی از شهدای گرانقدر هشت ساله دفاع مقدس استان هرمزگان با این شهید مدافع حرم دیدار کردند. والدین.


d01131da ea8a 4ba8 abba 20376315ecf4 خبر خاکستری



شهید شمسایی از شهدای دوران دفاع مقدس است که در سن 18 سالگی داوطلبانه در جبهه های حق علیه گنهکاران حضور یافت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کاروان کارکنان حرم رضوی بلافاصله پس از اجرای برنامه های خود در روستای سرچهان عازم شهر حاجی آباد شدند.

در این مراسم مردم حاجی آباد با اهدای شاخه گل از کارکنان حرم و پرچم بارگاه منور حضرت رضا (ع) استقبال کردند و خادمان با اهدای گل به قبور مطهر شهدا که در آستان مقدس آرام گرفته بودند، اهدا کردند. امامان سید محمد و امیر نظا و کودی ها به این شهدای والامقام ادای احترام کردند.


7d2826d3 6600 4416 b7de be16abb77076 خبر خاکستری



حجت الاسلام خانجانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد و امام جمعه موقت شهرستان در مراسم استقبال از هدم رضوی با اشاره به حدیث سلسله الذهب گفت: خانه خدا معرفی شده و ارادت ما به امام است. رضا باعث افتخار ماست

وی افزود: به برکت امام رضا (ع) امروز ایران اسلامی کاملا مستقل است و نیروهای خارجی قدرت دخالت در امور داخلی ما را ندارند.

خانجانی بیان کرد: انتظار داریم آستان قدس رضوی برنامه ریزی هایی داشته باشد تا افرادی که هنوز به زیارتگاه حضرت رضا علیه السلام مشرف نشده اند بتوانند به این حرم مشرف شوند زیرا زائران زیادی در شهرستان داریم که عمدتاً به دلیل محرومیت نمی توانند بروند.

حجت الاسلام والمسلمین جواهری نیز در این مراسم گفت: در این چند روزی که در استان هرمزگان حضور داشتیم جز مهربانی و ارادت به حضرت رضا (ع) چیزی در استان هرمزگان ندیدیم. مورد احترام و عنایت است.چون دستگاه های بزرگ تبلیغاتی دنیا به دنبال از بین بردن ارادت ما به اهل بیت و ترویج الحاد هستند.


c66f62e5 4588 4429 9f37 6a5de5ad36a6 خبر خاکستری



وی ادامه داد: امام رضا (علیه السلام) می فرمایند: اگر مؤمنان راه نفوذ شیطان را نبندند، شیطان هیچ کار خیری بر جای نمی گذارد، پس بدانید که کینه، حسادت، فسق و ابزار همه ابزار و راه نفوذ شیطان است. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید