کاروان زیر سایه خورشید موجب نشاط معنوی در شهرها می شود


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855115

حجت الاسلام شاهروحی با اشاره به کاربرد کاروان زیر آفتاب در استان گفت: کاروان زیر آفتاب نشاط معنوی را در شهرستان ها فراهم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهروحی در دیدار با مسئولان معبد رضوی، گفت: محل سکونت آنها عبادت عتبات عالیات و پیام این کار این است که مردم بدانند قربان باید زیارت کنند یا دور.

وی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید برنامه بسیار خوبی بود، افزود: این کار باعث تجلیل از کارکنان حرم شده است که اجر مضاعف برای کار خادمان و نشاط معنوی شهرستان ها به ویژه در ایام دارد. استان‌ها و بیمارستان‌ها برای تقویت روحیه بیماران و توسل به امام رضا (ع) برای اجرای این برنامه با استقامت همراه شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در مبارزه با ولیعهد از بسیاری از کشورها جلوتر هستیم و بخشی از این موفقیت به همین تماس ها و روابط معنوی برمی گردد. استان ما استانی است که عاشق اهل بیت (ع) است و به این ویژگی ها معروف است «و آرزوی مردم استان ما زیارت امام رضا (ع) در مشهد است.

حجت الاسلام شاهرخی خاطرنشان کرد: عده ای برای انجام مأموریت های خاصی به دنیا می آیند که در آن طلاب، روحانیون و مجاهدان تربیت می شوند که به کشورهای خود بازمی گردند و محور مقاومتی را تشکیل می دهند که می تواند تاریخ جهان را تحت تاثیر قرار دهد و در صورت وجود امام رضا(ع) (ع) و خواهرش در کشور نبودند، مسیر تاریخ، فرهنگ و جامعه به سمت دیگری رفت، اما هجرت امام هشتم و خواهرش تاریخ را تغییر داد و این خلقت تاریخ را به کشورهای دیگر صادر کرد.

وی گفت: من دارم رضا(ع) نعمت ماست و باید سعی کنیم ارتباطی ناگسستنی با ائمه(ع) داشته باشیم و بتوانیم ویژگی هایی را داشته باشیم که رضا(ع) از یاران خود انتظار دارد به بهترین نحو. و در نتیجه ویژگی مورد قبول امام عصر (عج).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید