کاروان فردا زیر سایه خورشید وارد ساوه می شود/ سفر کاروان به نقاط مختلف استان


ساعت: 22:19
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842961

پیرایش گفت: از فردا چهارشنبه 13 خردادماه همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) کاروان زیر سایه خورشید در استان کار خود را آغاز می کند و بازدید می کنند. شهر هر روز

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ سعید پیرایش دبیر جشنواره زیر آفتاب استان مرکزی امشب در نشست خبری دهه کرامت اظهار داشت: شهرها و حتی روستاها و مناطق فقیرنشین که با حضور خود و یک سلسله برکات

پیرایش گفت: از فردا چهارشنبه 13 خردادماه مصادف با آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت مودت در کمیجان، 15 خرداد در شازند، 15 خرداد در دلیجان، 16 خرداد در محلات، 16 خرداد در خمین، خرداد. 7 در آشتیان 30 خرداد در تفرش و 21 خرداد در اراک حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: دیدار با مردم در میادین اصلی شهرها، بازدید از بیمارستان ها، زندان ها، کمپ های ترک اعتیاد و مراکز اجتماعی برای بازدید، حضور در منازل ائمه جمعه و خانواده شهدا برای تجلیل از آنان، بازدید از مراکز دانش صنعتی و صنعتی بنیان از جمله این موارد است. از مهمترین برنامه های کاروان زیر آفتاب در شهرستان ها تجلیل از فعالان و کارگران تولیدی، حضور در مناطق و روستاهای فقیرنشین و برپایی جشن های مردمی است.

پیرایش خاطرنشان کرد: در ایام رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد رویکرد همه برنامه ها برگزاری مراسم بزرگداشت، یادواره شهدا و برنامه های جهاد است.

محمد بخشی دبیر ستاد خدمات رسانی رضوی در استان مرکزی در نشست خبری دهه کرامت اظهار داشت: مبارکه پیرو امام رضا (ع) است و این خدمات فقط معطوف به حرم رضوی نیست بلکه همه می توانند خدمتگزار باشند. مردم به نام مبارک امام رضا (ع) در همه جای ایران اسلامی.

بخشی بیان کرد: نتیجه این خدمات تعمیق عشق و یاد و خاطره مبارک امام رضا(ع) در دل مومنان و عاشقان این حضرت است و بر این اساس خدمات باید نظام مند و متمرکز باشد.

وی ادامه داد: شبکه همیاران رضوی به مناسبت دهه کرامت در استان مرکزی برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است و این ایام فرصت مناسبی برای نشان دادن ارادت بی نظیر مردم به ساحت مقدس حضرت رضا (ع) است.

دبیر مرکز خدمات رسانی رضوی در استان مرکزی گفت: شعار محوری دهه کرامت امسال «ما همه خادم رضاییم» است. خدمت سخاوتمندانه و جهاد حکیمانه که تمامی برنامه ها با این رویکرد انجام می شود و تاکنون بیش از 130 برنامه در دهه کرامت در بخشداری مرکزی پیش بینی شده است و قطعاً تا پایان این دهه تعداد برنامه ها بیشتر خواهد شد.

وی یادآور شد: اجرای برنامه چهارشنبه امام رضایی، نشست تخصصی با اصناف استان مرکزی برای اجرای برنامه هر خدمت به نام امام رضا(ع) در سطح اصناف و مردم و اجرای برنامه تجلیل. روز تولد 40 دختر سرطانی از ساعت 4 تا 8 چهارشنبه اولین روز از دهه کرامت است تا رویاهای خود را محقق کنید.

بخشی افزود: اهدای خون خادمان رضوی با لباس هادمیاری در روز پنجشنبه، اقامه دعای ندبه در منطقه کررود از دیگر برنامه های ایام ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام 15 خرداد، نزدیک شدن به برنامه های عزاداری، برگزاری یادواره شهدا است. و جهاد تبیین است و آذین بندی محلات و مساجد، ایجاد ایستگاه های صلواتی و جشن دهه کرامت از 16 خرداد آغاز می شود.

وی ادامه داد: پویش خدمت سخاوتمندانه و جهاد حکیمانه مشارکت مردمی برای انجام خدمتی به نام مبارک حضرت رضا (ع) در ایام دهه کرامت در استان انجام می شود و رویکرد این پویش خدمت به مردم و مردم است. سرپرست شما.”

دیدار با خانواده معظم شهدا، تجلیل از خانواده شهید احسان قادبیگی با حضور خادمان آستان قدس رضوی، اعزام اولین زائران مشهد مقدس و اسکان آنان از استون قدس و تقبل هزینه سفر آنان از خیرین. گلباران مزار شهید، پیاده روی خاندان رضوی هادمیران در میدان کوهنوردی اراک از دیگر برنامه هاست.

بخشی گفت: اکران فیلم مقام مهدی در تالار ستاره اراک، سفره رضوی و توزیع بسته های معیشتی از دفاتر مراکز خدمات رسانی رضوی، برگزاری جشن بزرگ بانوان رضوی در تالار آیت الله اراکی و در نهایت جشن بزرگ امام رضا(ع) جشن میلاد حضرت رضا (ع) یکی از مهم ترین برنامه هاست.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 4 هزار و 600 کارمند رضوی یار در استان مرکزی در سامانه خادم یاری ثبت نام کرده اند و بیش از 150 مرکز محلی یاد خادم در استان راه اندازی شده است که وظیفه شناسایی محلات نیازمند و محروم و انجام اقدامات حمایتی را بر عهده دارند. آنها را بدهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید