پیچیدن شمیم ​​رضوی با حضور دو کاروان در سایه خورشید در مازندران


ساعت: 15:00
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843492

رئیس ستاد برگزاری جشن های مردمی «زیر سایه خورشید» را اعلام کرد.

پیروز شمشیربند گفت: مازندران از 24 تا 21 خرداد میزبان دو کاروان زیر سایه خورشید است. وی گفت: اولین برنامه ما در روز افتتاحیه حضور در یادواره شهدای گمنام در پارک موزه دفاع مقدس مرکز استان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیروز شمشیربند در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری جشن های مردمی در سایه خورشید در مازندران گفت:

وی افزود: اهداف برنامه ترویج سبک زندگی رضوی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در سراسر استان است.

رئیس ستاد جشن های مردمی مازندران خاطرنشان کرد: استان مازندران از 23 خرداد لغایت 31 خرداد به مدت هشت روز میزبان دو کاروان زیر سایه خورشید خواهد بود که هر کاروان متشکل از یک خطیب حرم، حرم خوان و پرچم دار خواهد بود. من رضا (ع) را دارم.

شمشیربند گفت: کل کاروان میزبان دو کاروان در سراسر استان از رامسر تا گولاگ خواهد بود. وی افزود: اولین برنامه ما در روز افتتاحیه حضور در یادواره شهدای گمنام در پارک موزه دفاع مقدس مرکز استان است که ساعت 19 روز چهاردهم خرداد برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در مدت حضور این دو کاروان در استان بیش از 160 برنامه اجرا می شود که شامل بازدید از مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با امام جمعه، دیدار با نخبگان، دیدار با بیماران در حوزه پزشکی است. مراکز، بازدید مراکز نظامی از زندان ها و ندامتگاه ها بازدید و شرکت در برنامه ها و جشن های عمومی خواهند داشت.

رئیس ستاد برگزاری جشن های مردمی در سایه مازندران خاطرنشان کرد: این جشن ها با همکاری مراکز خدمات رسان رضوی در شهرستان ها و توسط سازمان های مردم نهاد از جمله نهادهای فرهنگی و هیئت های مذهبی در حال برگزاری است.

شمشیربند گفت: بیش از 55 گروه از مردم برای اجرای هر چه بهتر این برنامه ها با ما همکاری می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید