حمایت جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطین/ سردار سلیمانی کابوس دشمنان قسم خورده اسلام و بشریت بود


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1834989

دعوت از علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان از سوی مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس؛

سران طوایف و علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان با دعوت از ملت برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفتند: با حضور متحدانه خود بار دیگر ضربه سنگینی بر دهان یاوه گویی های آمریکا خواهیم زد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، علمای اهل سنت سیستان و بلوچستان در گفت و گوهای جداگانه ای از مردم خواستند با حضور وحدت آفرین خود در راهپیمایی روز قدس بار دیگر مشت به دهان آمریکا بکوبند.

حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمن بود

حاج عبدالعزیز مراجهی از سران عشایر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس که پس از دو سال وقفه برگزار می شود، اظهار داشت: قدس هر ساله برگزار می شود. روز آخرین جمعه مبارک رمضان است که یادگار ماندگار و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی است، بیش از هر زمان دیگری در جان ملتهای مسلمان و آزادیخواه جهان زنده است چرا که روز قدس روز اسلام و روز رسول خدا. .

وی با بیان اینکه ابتکارات و اقدامات شهید سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در منطقه خوابی آرام را از آمریکا و اسرائیل گرفته است، افزود: نقشه های آنها را بشکنید و نابود کنید.

رئیس ایل اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی خاری در چشم دشمنان بود و شبانه روز کابوس آنان را بر هم می زد، امروز این زمان با قدرت بیشتری ادامه دارد، بنابراین دشمن از سخنان شهید سلیمانی بیش از هراس است. شخصیت او

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران که مظهر کامل عدالت خواهی، آزادیخواهی، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است و نمونه کامل ملت های مستضعف است، قدس را شب جهان اسلام و قدس شریف را بخشی از آن می داند. بدن و پرچم آرمان گرایی و رهایی قدس شریف از چنگال کودک کش و رژیم اشغالگر قدس هرگز زمین نمی نشیند چرا که به گفته ایشان آرمان مسلمانان «خروج اسرائیل از منطقه است. مشکل همیشگی جمهوری اسلامی ایران».

مراجهی ادامه داد: مقاومت و مبارزه در راه آزادی قدس شریف نه تنها بارقه امیدی برای ملت مظلوم و مظلوم فلسطین است، بلکه مایه امید همه مستضعفان و مستضعفان جهان برای رهایی از شر ظلم و ستم آمریکای مستکبر و آمریکای صهیونیستی بین‌المللی «بله، همینطور است.



دفاع از فلسطین باعث عزت و عزت می شود


مولوی خلیل رسولی زاده امام جمعه موقت اهل سنت در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه اقدامات اسرائیل در قبال فلسطین از سطح انسانیت منحرف شده است، گفت: در واقع اسرائیل دشمن همیشگی مسلمانان و خداوند در قرآن است. یقیناً دشمن ترین افراد با مسلمانان یهودیان و مشرکان هستند، زیرا یهودیان از هر ترفندی استفاده می کنند که مسلمانان را شکست دهد و برایشان مهم نیست که چه می کنند.

وی افزود: اعمال شنیع و شیطانی اسرائیل و همدستانش از منظر عقلی، شرعی و عرفی محکوم شده است و جامعه جهانی که مدعی حمایت از حقوق بشر است باید در این زمینه تصمیم گیری کند. به فلسطینی ها ظلم نکنید.

مولوی رسولی زاده گفت: کشورهای اسلامی مثل همیشه هوشیار باشند و با اسرائیل دست ندهند.

وی با بیان اینکه رویدادهای مسجدالاقصی باعث بیداری امت اسلامی شده است، افزود: آگاهی و بصیرت مسلمانان نسبت به قبله اول امری ضروری است و راهپیمایی روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب در اولین ماه مبارک رمضان برگزار می شود. آخرین جمعه سال جاری «58 ایجاد شد، قلب مردم فلسطین را تقویت کرد.

وی گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس هر ساله موجب یأس و ناامیدی در دل دشمنان و بیداری مسلمانان می شود.

مولوی رسولی زاده گفت: همه باید در راهپیمایی خداپسندانه و خیرخواهانه راهپیمایی روز قدس، حتی پس از گذشت دو سال از بیماری عروق کرونر قلب، شرکت کنند تا این مراسم باشکوه برگزار شود و ظهور مردم در این روز خاردار است. چشم دشمنان. .



حفظ وحدت و انسجام در شرایط کنونی منطقه یکی از نیازهای جهان اسلام است.

مولوی ریگیان پور امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: رژیم صهیونیستی هر ساله با آغاز ماه مبارک رمضان مسلمانان فلسطین را برای زیارت مسجد القصی و از سوی دیگر در شرایط سختی قرار می دهد. برای تحقیر و آزار و اذیت «مسلمانان در این ماه مبارک جنایات و جنایات بیشتری مرتکب خواهند شد.

وی افزود: این جنایات اخیر نشان دهنده یأس این دولت دروغین نامشروع است که از طریق پول و قدرت به رسمیت شناخته می شود، اما این رژیم غاصب و کشتار کودکان جایی در بین مردم مسلمان جهان ندارد. امام خمینی (ره) قبله اول مسلمین نوید آزادسازی این مکان مقدس را داد جهانیان اعلام کردند.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه با بیان اینکه حفظ وحدت و انسجام مسلمانان در شرایط کنونی منطقه یکی از نیازهای جهان اسلام است، تصریح کرد: روز قدس روز وحدت امت اسلامی است که باید به آن توجه شود. با محوریت پیام های امام خمینی (ره) بر اساس ضرورت وحدت امت و جهان اسلام برخاسته از تعالیم عالیه اسلام گرد هم آمده و در جهت تامین مصالح جهان اسلام گام برداریم.


وی اذعان کرد: ملت‌های مظلوم و آزاده جهان علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس تظاهرات و راهپیمایی می‌کنند، اما دولت‌های آنها پشت صحنه از این رژیم دفاع می‌کنند و تنها در ایران صدای تروریست‌های صهیونیستی است. تنها کشوری که با ظلم و جنایات او مخالف است ایران است و تنها کشوری که رهبری، دولت و مردمش به اتفاق آرا با رژیم صهیونیستی موافق هستند، مردم جمهوری اسلامی ایران هستند، پس این رژیم جعلی است، او به دنبال ایران هراسی در منطقه است. در سراسر جهان و از هیچ تلاش و منابعی برای رسیدن به اهداف شوم خود دریغ نمی کند.


مولوی ریگیانپور گفت: علیرغم حمایت کشورهای منطقه و عربی از رژیم صهیونیستی، کارشناسان معتقدند سلطه غرب و این رژیم دروغین در حال کاهش است و همانطور که می بینیم نظامیان این رژیم حتی از کودکان مسلمان نیز هراس دارند. «آنها همیشه زندگی پر از ترس و دلهره دارند.


وی گفت: حوادث اخیر در مسجد القصی نه تنها مسلمانان را مجبور به عقب نشینی نمی کند، بلکه به احیای اسلامی که از سال ها قبل آغاز شده و اکنون مسلمانان ایران و ملت های آزاده در سایر کشورها خود را برای جهاد با صهیونیست ها آماده می کنند، کمک می کند. رژیم کشتار کودکان.


ریگیانپور تصریح کرد: سکوت حاکمان منطقه در قبال جنایات رژیم صهیونیستی آنها را فرا خواهد گرفت و همانطور که بارها در طول تاریخ ثابت شده است، کشورهای غربی متحد قابل اعتمادی برای کشورهای منطقه نخواهند بود. سیاستمداران یهودی و ماسونی برای کشورهای مسلمان و حتی متحدان مسلمان برنامه های استعماری، ضد دینی و ضد هویتی انجام خواهند داد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر قدس بیش از همه از ایران می ترسد، اما اگر به گفته معمار کبیر انقلاب، اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر سر اسرائیل بریزد، این رژیم باطل شسته و از آن خارج می شود. نقشه. همه مسلمانان جهان باید در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که از سوی امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده است متحد شده و با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، اتحاد و همبستگی را به نمایش بگذارند. جهان اسلام و بچه کش ها را بیاورند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید