معشوق از ته دل، یعنی دو سردار مردمی «حاج قاسم» / حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی پاسخ محکمی از سوی دشمنان بود.

ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794784

مصطفی سیاسر رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور حماسی میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: قاسم میرحسینی انجام داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، مراسم فرهنگی هنری کاروان روایت حبیب پس از سفر به استان های آذر از جمله کرمان، اصفهان، زنجان و کردستان به مدت سه روز در سیستان و بلوچستان برگزار می شود. در آستانه سالگرد شهادت سردار دلا «شهید حاج قاسم سلیمانی».

برنامه های فرهنگی و هنری از جمله شب خاطره، سرود، موسیقی، اجرای تئاتر، نقد کتاب، نمایش فیلم، نمایشگاه عکس و افتتاحیه سارد شهید سلیمانی از جمله برنامه های این رویداد فرهنگی است.

مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت است

مصطفی سیاسر رئیس حوزه هنری سیستان و بلوچستان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد مقاومت مستضعفان و آزادی خواهان جهان دانست و گفت: شهید سلیمانی فقط یک شخص نبود بلکه یک مکتب بود.

وی آرامش و امنیت پایدار کشور را مرهون از خودگذشتگی و مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش دانست و افزود: حبیب به معنای «حاج قاسم سلیمانی» و «کاسم میرحسینی» است. یعنی محبوب دلها سرداران مردمی هستند که جان خود را در دست گرفتند و در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های دینی و اسلامی خود فدا کردند.

این مقام مسئول تشییع تاریخی و منحصر به فرد حاج قاسم سلیمانی را دلیلی بر محبوبیت مردمی وی دانست. به گفته حاج قاسم سلیمانی و معاونش، او قاسم میرحسینی را کشته است.

به گفته وی، باید از شخصیت این شهید والامقام الگو و مکتب برای پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی استفاده شود.

سیاسر ادامه داد: ساردین حاج کاسم سلیمانی 11 دی ماه در گلزار شهدای زاهدان رونمایی شد و در دومین روز این مراسم ویژه برنامه هنری کاروان سیار در پارک مهرشهر برگزار شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نمایشگاه عکس صبح امروز در حسینیه عاشقان ثارالله افتتاح شد و برنامه شب خاطره امشب از ساعت 18 در تالار فردوسی سیستان و دانشگاه بلوچستان برگزار می شود و شرکت برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید