حماسه 9 دی محصول اتحاد ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان

ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796462

مسئول روابط عمومی سپاه با بیان اینکه بحمدالله امروز ایران اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است، گفت: سال هاست که قدرت دفاعی و نظامی آرامش و خویشتنداری را برای میهن اسلامی ما فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حماسه 18 دی و دومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند. برگزار شد: ملت ایران در 9 دی ماه سال 1387 به عنوان سیلابی از همه طیف های سیاسی و سلایق اجتماعی و با همه گروه های سنی و اصناف به میدان آمد و بار دیگر دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را ناامید کرد.

وی با تاکید بر لزوم یادآوری این حماسه بزرگ به نسل جوان گفت: رمز این پیروزی بزرگ پیروی از وصیت امام راحل در حمایت از ولایت فقیه و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب بود. “

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به محض اینکه فرصت پیدا کنند در حال برنامه ریزی آشوب های جدید هستند اما اغتشاشات سال 88 و حماسه 9 دی سال ها پیش آنها را دفع کرد.

وی افزود: امروز دشمنان سعی دارند پیشرفت انقلاب اسلامی را کم اهمیت جلوه دهند و از آن ناامید و سوء استفاده کنند. ملت ایران با تجربه 18 دی نحوه نظارت و مقابله با رفتار دشمن را آموخته است.»

سردار شریف با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم زاهدان خاطرات زیادی از این شهید بزرگوار در برقراری امنیت در جنوب شرق کشور دارند؛ ملت ایران با تمام وجود. و پس از شهادت به سردار دلها ابراز ارادت کرد و با حضور چند ده میلیونی در مراسم تشییع و بزرگداشت حاج کاسم عشق و ارادت خود را به این سردار بزرگ نشان داد.

وی افزود: حاج قاسم بنده مخلص خدا بود و خداوند به وی عزت داد چرا که این شهید بزرگوار عمر خود را با عزت برای تامین امنیت کشور و منطقه سپری کرد و تمام فکر و ذکرش بر امنیت ملت و پیشرفت بود. انقلاب و دافعه اسلامي. اينها دشمنان اين زمين بودند.

سردار شریف در ادامه اخلاص، پایبندی به آرمان های انقلاب، اطاعت از رهبری و وفاداری به مردم را از ویژگی های بارز و بارز حاج قاسم عنوان کرد و گفت: حاج قاسم عزیز، آن را با درایت، هوشیاری و استفاده از امکانات موجود خلق کردند. مردم فرهنگ پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و به همت سردار سلیمانی و همرزمانش خطر بزرگی از سوی جامعه اسلامی و حتی بشریت برطرف شد.

رئیس روابط عمومی سپاه با بیان اینکه بحمدالله امروز ایران اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است، گفت: سال هاست که به قدرت نظامی و نظامی آرامش بخش و بازدارنده برای میهن اسلامی دست یافته اند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه رزمایش پیامبر هفدهم به لفاظی های اخیر پایان داد و صهیونیست ها و دشمنان ملت ایران را گمراه کرد، گفت: کرد.

وی با تاکید بر اینکه در بحبوحه تحریم‌های وحشیانه دشمن به توان نظامی و دفاعی رسیده‌ایم، گفت: تحریم‌ها در عرصه دفاعی و نظامی کشور از روز اول انقلاب اسلامی شدیدترین تحریم‌ها بوده است. شکل گرفت.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به یاد و خاطره شهدای اخیر در راه امنیت ایران اسلامی گفت: دشمنان را پشیمان خواهیم کرد از خباثت و شرارت علیه ملت ایران.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید