اتحاد و اتحاد شیعه و سنی مهمترین دلیل شکست دشمنان کور است


ساعت: 13:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903211

محمدجواد سجادی گفت: وحدت شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان امری شناخته شده و به ویژه و مهمترین دلیل شکست دشمنان کور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدجواد سجادی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: در واقع برادران اهل سنت آغاز هفته وحدت را دوازدهم ربیع الاول می دانند و برادران شیعه نیز 17 ربیع الاول را آغاز می کنند. به عنوان سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص).

وی افزود: در واقع امام خمینی (ره) منادی وحدت بود و این مهم اسلامی را هفته وحدت نامیدند.

سجادی تصریح کرد: هفته وحدت در جهان اسلام برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بسیار سخت و پرهزینه است و امروز به فرموده مقام معظم رهبری، هم شیعیان انگلیس و هم اهل سنت آمریکا برای از بین بردن وحدت مسلمانان تلاش می کنند. اگر این همه دست را جستجو کنید به مراکز جاسوسی و اطلاعاتی دشمنان اسلام خواهید رسید و آنچه آنها به دنبال آن هستند همین تفرقه است.

وی افزود: دشمنان با ایجاد تفرقه در منطقه به ویژه در مناطق اسلامی اهداف خود را تثبیت می کنند و وظیفه همه ماست که وحدت خود را حفظ کرده و آشکارا و عملا این کار را انجام دهیم.

دبیر وحدت ملی استان گفت: سیستان و بلوچستان یکی از استان هایی است که دارای دو مذهب برادر سنی و شیعه است و دشمنان در این منطقه همواره به دنبال تفرقه هستند، اما هوشیاری و بصیرت مردم این مرز و بوم، دشمن را ناکام گذاشت. طرح ها، آنها را تحریک کرد و مثل همیشه به آنها فهماند که حامی نظام و انقلاب هستند و خودشان ولی قانونی خودشان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید