اتحاد علمای شیعه و سنی ضربه بزرگی به اغتشاشات استکبار جهانی است


ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822594

هاشمی گفت: وحدت علمای شیعه و سنی ضربه سختی به اغتشاشات استکبار جهانی، رژیم غاصب اسرائیل و نوکران آن در منطقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; حجت الاسلام هاشمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربت جام در نشست وحدت و مقاومت که پیش از ظهر امروز در سالن هشت اتاقی تربت جام برگزار شد؛ در ادامه این مطلب آمده است: وی گفت: اتحاد علمای شیعه و سنی ضربه سختی به اغتشاشات استکبار جهانی، رژیم غاصب اسرائیل و نوکران آن در منطقه است.

وی با اشاره به معنویت مقام معظم رهبری در عرصه جهاد گفت: همه ما وظیفه داریم حقایق اسلام، برکات وحدت، مقاومت، آسیب ها و آشوب ها را در جامعه و فضای مجازی و آرمان همه را تبیین کنیم. شورش، توطئه و تفرقه در منطقه استکبار «جهانی و به رهبری آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: ما علمای شیعه و سنی در این جلسه وحدت و مقاومت با استفاده از روح والای الهی سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آنچه را که استکبار جهانی ما را به وحشت می اندازد اعلام می کنیم. ; «ما امت امام حسینیم؛ ما ملت شهیدپرور هستیم و منتظر شهادت در راه خدا هستیم.

حجت الاسلام هاشمی در پایان گفت: شهادت همسنگران ما به دست عناصر تکفیری داعش نقشه شوم استکبار جهانی در منطقه برای تفرقه شیعه و سنی است و بلندگوی همه کسانی است که در پی اختلاف و تفرقه هستند. منطقه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید