وحدت اسلامی ؛ تاکید بر اسلام و علمای شیعه و سنی است

زمان: 15:23
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777841

حجالاسلام احمد زرای ، امام جمعه شیعیان کامیاران گفت: آنچه ارزش ها را ایجاد می کند نیاز جامعه است و امروز وحدت بین جامعه یکی از نیازها است و این نیاز نوعی ارزش است که باید در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کTردتودی ، حجت الاسلام احمد زرای ، امام جمعه شیعیان کامیاران صبح امروز در همایش وحدت که با حضور علمای شیعه و سنی در سنندج برگزار شد ، با اشاره به نقش علما و روحانیون اظهار داشت: این در بین مسلمانان است.

وی گفت: در غیرت و توجه روحانیون به اسلام تردیدی نیست و جامعه روحانیون که سنگ بنای علم و ایمان هستند ، باید همواره با متحد ساختن و افزایش آگاهی در جامعه اسلامی ، شخصیت ها و شخصیت های قوی اسلامی را معرفی کنند. به “

حجالاسلام زارای گفت: “آنچه ارزش ها را ایجاد می کند نیاز جامعه است و امروزه وحدت بین جامعه یکی از نیازها است و این نیاز نوعی ارزش است که باید در نظر گرفته شود.”

وی افزود: هنجارها قوانینی هستند که با مجازات عمومی آنها را نقض می کنند و این قوانین و معیارهای رفتاری در جامعه را به ما نشان می دهد و هنجار به همه کمک می کند تا رفتار خود را با جامعه بهبود بخشند.

وی گفت: وحدت سیاسی که ما امروز به عنوان علما و روحانیون به جهان معرفی می کنیم ، زیرا ارزش آن ریشه در قرآن دارد.

وی با اشاره به بیان دومین گام انقلاب توسط مقام معظم رهبری گفت: موضوع وحدت نمونه بارز ارزشهای اسلامی در جهان است و هدف آن عادی سازی جامعه است.

دیوی افزود: در دومین گام از انقلاب ، که توسط رهبر معظم انقلاب مطرح شد ، یکی از سخنرانی های وی به علما و روحانیون بود که می توانند با حضور در جمع ، اهمیت و جایگاه وحدت را در این لحظه حساس در کنار مردم توضیح دهند. محافل مذهبی و جلسات و تشریح اقدامات انجام شده برای دستیابی به موفقیت های بزرگ در این زمینه.

وی ادامه داد: آنها با آماده سازی توهین های خود زمینه را برای مبارزه با اسلام آماده می کنند تا ببینند چگونه می توانند به اسلام ضربه بزنند. آنها می خواهند رشد و توسعه اسلام گرایی و معنویت را متوقف کنند و با توهین و توهین ، قصد دارند ارزشهایی را که از خاستگاه کتاب ، سنت و مکتب البیت (ع) در جهان متجلی شده است ، تضعیف کنند. )

وی در پایان گفت: از آنجا که ما مسلمان هستیم ، رویکرد ما باید بر اساس رفتار پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) باشد ، یعنی ما باید موقعیت و جنبه های مختلف اخلاقی و انسانی را در نظر بگیریم. ارزشها را در نظر بگیرید و در برابر آنها منطقی باشید. “

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید