اتحاد شیعه و سنی برای دیدنی شدن ۲۲ بخمن / همه باید در تبیین جهاد نقش داشته باشیم


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808373

رهبر انقلاب بیان کردند: شیعه و سنی و همه مذاهب با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بخمن نشان دادند که در راهپیمایی نظام و ارزش های آن متحد و یک صدا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ مسعود رهبر از علمای اهل سنت هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز گفت:
امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: در طول این چهار دهه با وجود مشکلات اقتصادی، جنگ و تحریم، مردم کشورمان با حضور دیدنی 22 بخمن خود به جهانیان نشان می دهند که عاشق نظام و انقلاب خود هستند.

رهبر انقلاب فرمودند: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب، دشمنان را در مقابل تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که اعمال می‌کند ناامید می‌کند. با تمام نقشه ها و توطئه هایی که داشتند، اما مردم به نظام و انقلاب خود پایبند هستند و راه شهدا را ادامه می دهند.

وی با اشاره به جنگ های رسانه ای دشمن گفت: حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در آخرین سخنان خود بر جهاد تبیین تاکید کردند و فرمودند باید اعلام کنیم که در گذشته چه بوده ایم و چه شده ایم، وضعیت پزشکان و پزشکان چگونه است. معلمان این بود و اکنون چگونه است.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه گفت: باید نشان دهیم که در گذشته وضعیت کشور و زنان ما چگونه بوده است. این مستلزم این است که همه ما در این زمینه نقش مهمی ایفا کنیم.

رهبر انقلاب بیان کردند: شیعه و سنی و همه مذاهب با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بخمن نشان دادند که در راهپیمایی نظام و ارزش های آن متحد و یک صدا هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل بیماری کرونا مردم با ماشین، موتور و دوچرخه آمدند و همه ساله مردم در سرما و گرما، باران و برف آمدند و پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند و لازم است مسئولان برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنید.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید