حماسه روز نهم، نماد بصیرت و میثاق ملت با ولایت/ رزمایش پیامبر اعظم هفدهم سپاه، اقتدار ایران اسلامی را در برابر دشمنان به نمایش گذاشت.

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794582

ائمه جمعه لرستان با اشاره به حماسه روز نهم، نماد بصیرت و میثاق امت با ولایت، گفتند: رزمایش پیامبر اعظم هفدهم سپاه اقتدار ایران اسلامی را بر دشمنان نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با اشاره به سالروز حماسه مردمی در 9 دی ماه سال 88، اظهار داشت: 9 دی ماه روز روشنگری و میثاق ملت است. استان متوجه شد شورش فضایی غبارآلود است که تشخیص درست از نادرست را دشوار می کند.

وی افزود: رژیم حاکم در چند دهه گذشته از روش هایی مانند اغتشاشات سال 88 برای فریب دولت مستقر در تبعیت از مواضع غرب و شکست در انتخابات و درخواست ابطال انتخابات استفاده کرده است. در سال 1988 در کشور ما این ترفند را تهیه کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اغتشاشات شش ماهه سال 88 ادامه یافت. اما پس از شش ماه قانون شکنی توسط یاغیان، مردم به صورت خودجوش به خیابان ها ریختند و ارادت خود را به امام، ولایت و نظام نشان دادند.

وی گفت: حماسه 20 شهریور همه محاسبات دشمنان داخلی و خارجی را به هم زد و نشان داد که ملت ایران از آگاهی و بصیرت لازم برخوردار است. وی به مسئولان ما پیام داد که مردم ایران هر لحظه آماده ایستادگی در برابر مفسدان و متخلفان هستند. باید هوشیار بود، زیرا عصیان در هر لحظه به شکل ها و شیوه های جدید خود را نشان می دهد، باید به حقیقت پی برد و شناخت.

شاهروحی خاطرنشان کرد: بیش از 2600 نفر از هموطنانمان بر اثر بیماری عروق کرونر قلب جان خود را از دست داده اند، صرفه جویی کنید زیرا شرایط خروج از کرونا در توسعه و پیشرفت اقتصادی و استان ما تاثیرگذار است.

سخنگوی مقام معظم رهبری در لرستان با اشاره به تهدیدات مکرر رژیم اشغالگر قدس علیه ایران اسلامی علیه بایدن و حزب دمکرات آمریکا گفت: این تهاجم در سواحل جنوبی خلیج فارس در رزمایش چهارم آذرماه در استان کشورمان با حضور نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و گردان های نظامی صورت گرفت. ایران بزرگ خواهد بود.

وی با اشاره به شهادت سرگرد شهیدپور دهگان از افسران نیروی انتظامی لرستان یادآور شد: شهادت این افسر خانواده و کارکنان ناجا را تبریک و تسلیت عرض می کنیم. من با ناجا سخنرانی و صحبت کردم و از این گروه تشکر می کنم.

شاهروحی بابیان اینکه شهید پوردهگان آسایش خانواده و خود را فدای آسایش مردم کرده است، گفت: این امر دوچندان شده و امروز جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح امنیتی قرار دارد.

خطیب نماز جمعه خرم آباد بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در مرزهای هوایی، زمینی و دریایی خود از قدرت بالایی برخوردار است، گفت:

شهادت 68 دانش آموز شهید بروگردی گواهی بر مظلومیت ایران است

حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت: ملت عزیز ایران در حماسه بزرگ 8 دی 1367 قیام بزرگ دشمنان و معاندان نظام اسلامی را خنثی کردند.

وی افزود: 9 دی روز به یاد ماندنی در دفاع از ولایت و نظام بود که طومار معاندان برچیده شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت 68 شهید دانش آموز بروجرد گفت: شهادت 68 شهید دانش آموز سند مظلومیت ایران است که باید به جهانیان ارائه شود برای این شهدا تاریخ ثبت شود. .

وی با تاکید بر حمایت از تولید، تصریح کرد: قرارگاه حمایت از تولید برای حمایت از تولیدکنندگان راه اندازی می شود و با رفع موانع و مشکلات، این واحدها در مسیر تولید حرکت می کنند.

حسینی با اشاره به رزمایش بزرگ پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: این رزمایش با همکاری نیروهای مسلح انجام شد و کار بزرگی بود زیرا اقتدار ایران به رخ دشمن کشیده شد.

امام جمعه بروجرد گفت: دشمنان باید بدانند که دوران استکبار و تعصب به پایان رسیده است و آزمودن آزموده ها اشتباه است، امروز ایران اسلامی به یک قدرت بزرگ نظامی تبدیل شده است و کشورهای منطقه نباید به اتحاد متکی باشند. ایالات

وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم گفت: باید مراقب باشیم که ویروس جدید خطرناک است و مهم است که همه از آن پیروی کنند.

حسینی با اشاره به شهادت سفیر ایران در یمن افزود: این شهید عزیز دیپلمات شهیدی بود که چند روز پیش فوت کرده بود.

حماسه 9 روز نماد وحدت، بصیرت و میثاق ملت با ولایت است.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت گفت: پیشرفت در جوامع اگر با اخلاق و آداب انسانی همراه نباشد سقوط و روز بدبختی است.

وی با اشاره به اینکه حسادت منشأ اولین جرم در افراد است، افزود: زائران صمیمیت می خواهند و زکات باید در راه خدا باشد. خداوند در روز قیامت بسیار وقت شناس است و فقط کارهای پاک بندگانش را می پذیرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان یک فیلسوف آگاه به روزگار و صبر و بصیرت خود، جامعه را هدایت می کنند، گفت: امروز برخی از دشمنان از روی حسادت در دنیا جنایت می کنند. روح حسد به شرک برمی گردد «شیطان از روی طمع به انسان تعظیم نکرد.

وی افزود: حماسه روز نهم نماد وحدت، بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

طهماسبی با اشاره به اینکه قیام به معنای تاریکی است، گفت: شناخت زمان، نیاز، اولویت، شناخت دوست و شناخت ابزاری که باید در مقابل دشمن به کار گرفته شود از موضوعات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه کوهدشت گفت: حرکت کنایه آمیز دولت بایدن به گونه ای است که نقش پلیس خوب را بازی می کند و نقش پلیس بد را به اروپا داده است زیرا می خواهد عظمت خود را حفظ کند و اسرائیل را وادار کند در حالی که محور مقاومت هر لحظه آماده شلیک موشک اسرائیل است.

وی با اشاره به رزمایش پیامبر اعظم هفدهم سپاه در آب های خلیج فارس گفت: این مانور اخیر بسیار قوی، مدبرانه و هوشمندانه بود و پیام ملت ایران بازتاب قدرت و همه چیز بود. .. آمادگی دور . .

طهماسبی با اشاره به اینکه ایران بهترین واکسن تاج را تولید کرده است، گفت: امروز کشور به دنبال دانش مطلوب و صلح آمیز و حرکت به سمت دانش سلول های بنیادی و سلول های خورشیدی است. اصلاح ساختار بودجه در این زمینه بسیار مهم است، «آنها عمل کرده اند.

خطیب نماز جمعه کوهدشت با اشاره به حوادث یمن و تسلیت شهادت سفیر ایران در منطقه گفت: مردم مقاوم یمن ایستاده و به پیروزی های بزرگی دست می یابند.

وی با اشاره به برپایی سه شب عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در کوهدشت، گفت: 60 نفر از کارشناسان و مشاوران روحانیت کوم در این شهرستان حضور داشتند و جلسات مشاوره ای را برای مردم برگزار کردند که بسیار حائز اهمیت بود.

طهماسبی ضمن گلایه از عملکرد برخی مدیران ترافیک هوایی وجود یک مدیر جهادگر خستگی ناپذیر و استفاده از سرمایه را برای توسعه شهرستان مهم و ضروری دانست. و در بحث جذب سرمایه گذار و بحث انتقال آب شرب شیراز به کوهدشت.

لزوم آمادگی کارکنان برای مقابله با بلایای بحرانی و بلایای طبیعی

حجت الاسلام صمد حافظی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه چگنی گفت: امروز روز ثبت نام است که در زمان انتخابات بر عهده ستاد ثبت نام بود، این روز را گرامی می داریم.

وی افزود: شهادت عالم وارسته و مجاهد آیت الله آقا نورالنجفی اصفهانی که با امر معروف و نهی از منکر و حضور در قم توسط رضاخان ملعون به شهادت رسید.

امام جمعه چگنی گفت: یکشنبه 5 دی ماه روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایا است.

وی افزود: روز سه شنبه 7 دی ماه سالروز شهادت روحانی مجاهد آیت الله غفاری در زندان رژیم پهلوی است که فرصت سخنرانی در منابر این عالم مجاهد را می طلبد.

حافظی با گرامیداشت سالروز نهمین حماسه دیات گفت: این روز نماد بصیرت و میثاق ملت با ولایت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید